به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر گرگان، ناصر گزرین در نطق پیش از دستور خود طی یکصد و چهاردهمین جلسه رسمی و علنی با اشاره به اجرای ۴۰ طرح توسط شهرداری در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی افزود: با اجرای این طرح‌ها توسعه شهر در همه ابعاد حمل‌و‌نقل و ترافیک، عمرانی، گردشگری و احیای بافت تاریخی در جریان است و این اقدامات نشان می‌دهد که گرگان بهشت سرمایه‌گذاری و مقصد گردشگری خواهد شد.

این عضو شورای شهر گرگان ادامه داد: یکی از اتفاقات خوبی که در این دوره مدیریت شهری گرگان در حال اجرا است، خط ویژه دوچرخه‌سواری و اجرای طرح سه‌شنبه‌های بدون خودرو است که در راستای ترویج فرهنگ حمل‌و‌نقل عمومی در دستور کار قرار گرفته است. گرزین خاطرنشان کرد: از بین ۴۰ طرح در حال اقدام شهرداری، بیش از ۱۰ طرح از جمله زمین مینی‌ فوتبال چمن مصنوعی در شهرک شهریار، پیست موتورکراس در ابتدای ورودی کریم‌آباد گرگان، پارک تخصصی ورزش به مساحت ۳ هزار و ۷۰۰ مترمربع، پیست اتومبیلرانی کارتینگ در بلوار مریم‌آباد گرگان و نصب ۳۳۵ دستگاه بدنسازی در سطح شهر گرگان در حوزه سرانه‌های ورزشی است. گرزین با اشاره به اینکه طرح روگذر افسران ۴درصد از زمان‌بندی خود جلوتر است، تصریح کرد: عملیات عمرانی احیای خیابان پاسرو نیز شروع شده است که این موضوع نشان می‌دهد شهرداری گرگان تلاش‌های شبانه‌روزی را برای اتفاقات خوب در گرگان در دستور کار دارد.

 این عضو شورای شهر گرگان سرمایه‌گذاری را حلقه گمشده شهرداری‌ها اعلام و خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم کلنگ شهربازی گرگان قبل از پایان سال به زمین زده شود و تکلیف تله‌کابین نیز روشن شود تا بتوانیم حامل خبرهای خوبی برای گرگان باشیم.