شهردار گرگان به اجرای طرح بازآفرینی میدان بسیج گرگان اشاره کرد و افزود: بخشی از این طرح در قالب آزادسازی کامل مسیر ۶۰ متری افسران بود که به اتمام رسید و مشغول اجرای طرح‌های عمرانی این مسیر هستیم. برای اتصال ۶۰ متری افسران به کمربندی نیز براساس طرح جامع حمل و نقل و ترافیک، تقاطع غیرهمسطح (روگذر) آغاز شده است که در آبان سال آینده افتتاح خواهد شد. افزون براین طراحی جدید میدان بسیج هم در حال انجام است که با رویکرد شهرسازی و ترافیکی انجام می‌شود. وی به ساخت پارک‌های بازی در محله‌های مختلف گرگان اشاره کرد و گفت: مدیریت شهری گرگان ساخت ۴۰ پارک بازی کودکان را در محله‌های مختلف در دستور کار دارد که تا پایان امسال ۱۴ پارک به بهره‌برداری می‌رسد.

دادبود به افتتاح ۲۰ طرح شهری با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان اشاره و اظهار کرد: ۲۰ طرح در مناطق مختلف شهر گرگان افتتاح و ۲ طرح دیگر نیز کلنگ‌زنی شده است.وی با اشاره به برخی از این طرح‌ها اعلام کرد: پارک مسکن مهر سعدآباد، چمن مصنوعی محله شهریار با ۱۲۰ میلیون تومان اعتبار، رونمایی از المان بسکتبال در ورودی شهر گرگان، فاز نخست باغمزار استاد لطفی با ۴۰۰میلیون تومان اعتبار و جداره‌سازی خیابان امام خمینی(ره) بخشی از طرح‌هایی است که بهره‌برداری شده است.

شهردار گرگان به افتتاح پیست موتورسواری در زمین‌های کریم‌آباد اشاره کرد و گفت: افزون بر افتتاح نمادین این طرح، به‌زودی در یک مراسم ویژه و با حضور قهرمانان موتورسواری کشور این پیست به بهره‌برداری می‌رسد. این طرح با حدود ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار و در زمینی به مساحت ۲/ ۱ هکتار احداث شده است. وی ایجاد المان‌های رویداد-مکان را از دیگر برنامه‌های شهرداری گرگان برشمرد و اضافه کرد: این المان‌ها در محل‌هایی که اتفاقات مهم تاریخی رخ داده است، نصب خواهد شد. تا پایان امسال ۱۰ المان رویداد-مکان در شهر گرگان نصب می‌شود. در این المان‌ها اطلاعاتی درباره آن رویداد به سه زبان فارسی، انگلیسی و چینی ارائه خواهد شد.دادبود ادامه داد: در راستای احیای بافت تاریخی کف‌سازی محله سرچشمه و جداره‌سازی برخی تکایای این محله به اتمام رسیده است. برای جابه‌جایی تیرهای برق از مسیر بافت تاریخی که تبدیل به خطوط انتقال زیرزمینی شد، ۲ میلیارد تومان هزینه شده است. وی به اتمام مرمت خانه تاریخی دارویی گرگان اشاره کرد و گفت: مرکز اسناد و موزه شهرداری در این خانه تاریخی ایجاد می‌شود، همچنین پیست اتومبیلرانی نیز در مریم‌آباد گرگان کلنگ‌زنی خواهدشد.

به گفته شهردار گرگان رستوران جنگلی النگدره، آبنمای موزیکال میدان گرگانپارس، پارک تخصصی پارکور و راه‌اندازی سه خانه فرهنگ مشارکتی از دیگر پروژه‌هایی است که فردا به بهره‌برداری می‌رسد. خرید ۱۱۰دستگاه تجهیزات بدنسازی و راه‌اندازی ۱۰ ایستگاه تندرستی و خرید دو دستگاه خودروی آتشنشانی از دیگر طرح‌های شهرداری خواهد بود.