حسین خسروی در دیدار با جمعی از کارشناسان اقتصادی با بیان اینکه باید موانع تولید را برداریم، اظهار کرد: آسان‌نبودن صدور مجوزها، عدم جلوگیری از واردات، عدم مراعات عدالت نسبی، نبود مشوق‌های صادراتی و  بی‌توجهی به اقتصاد دانش‌بنیان از موانع تولید است که باید رفع شود.

وی با اشاره به اینکه باید امنیت اقتصادی برای سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان ایجاد شود، اظهار کرد: مبارزه با فساد و هم‌افزایی قوا و دستگاه‌ها در مبارزه با فساد لازم است که ایجاد شود.

منتخب مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس یازدهم با اشاره به اهمیت حمایت از کالای ایرانی و ایجاد اشتغال افزود: اکنون در شرایط بیماری کرونا قرار داریم و لازم است به اقتصاد پساکرونا توجه شود چراکه تا دولت بخواهد از تولیدکنندگان و کارگران حمایت کند، زمان زیادی صرف می‌شود.

 در این دیدار با اشاره به اینکه صنایعی در استان داریم که محصولات خوبی تولید می‌کنند اما فروش خوبی ندارند کمبود نقدینگی و نبود زنجیره فروش از مشکلات تولیدکنندگان عنوان شد.

تعیین تکلیف بازارچه‌های مرزی استان و تبدیل به معبر رسمی و گمرک، کمک به فرآوری محصولات تولیدی استان، آموزش میدانی به تولیدکنندگان به‌خصوص روستاییان برای افزایش بهره‌وری از جمله موارد مطرح شده و مورد بحث در این دیدار بود.