«فخاس» درحالی در ۶ ماه نخست سال، این رشد چشمگیر را به ثبت رسانده که فروش سه ماه تابستان این مجتمع رقم ۱۷۶۳ میلیاردتومان را نشان می‌دهد. رقمی که در قیاس با فروش بیش از ۱۲۰۹ میلیارد تومانی تابستان پارسال، حاکی از میانگین رشد قابل‌توجه ۴۵ درصدی است. عملکرد فروش این نماد موفق بورسی در ماه شهریور نیز به روال ماه‌های پیش از آن به روند مستمر رشد خود ادامه داده وبا ۴۵ درصد رشد وثبت فروش ۶۳۶ میلیارد تومانی، مبلغ قابل‌توجه بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان فروش نسبت به ماه مشابه پارسال را نشان می‌دهد.

این رشد چشمگیر فروش محصولات درحالی اتفاق افتاده که با توجه به شیوع کرونا و عدم فعالیت مطلوب بازار‌های کالایی در ماه فروردین، فروش محصولات فولادی در کشور، از جمله محصولات فولاد خراسان کاهش چشمگیر را تجربه کرد اما بااین وجود، فولاد خراسان با فروش بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومانی در بهار ۱۳۹۹، توانست اندکی بیش از بهار پارسال منابع ریالی از بازار حاصل کند و در پی آن باعملکردی خیره‌کننده در تابستان امسال رشد فروش خود را در سه ماهه دوم از ۳ درصد به ۴۵ درصد برساند. به این ترتیب همه ارقام، حاکی از تابستانی پرفروغ برای نماد «فخاس» است. تابستانی که در مقایسه با بهار همین سال، رشدی بیش از ۷۶ درصدی را در فروش محصولات بزرگ‌ترین قطب صنعتی شرق کشور به ثبت رسانده است.

گفتنی است ماه‌های تیر با ثبت بیش از ۶۴۷ میلیارد وشهریور سال ۱۳۹۹ با ثبت رقم ۶۳۶ میلیارد تومان فروش، به ترتیب پر لبخندترین روزهای بازار به عرضه محصولات مجتمع فولاد خراسان بوده‌اند.