وی یادآور شد: بنا به پایش انجام شده حدود ۵۶ هزار خانوار در استان کرمانشاه نیازمند استفاده از نفت سفید و گاز مایع هستند و از این تعداد حدود ۵۲ هزار نفر به سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی (سدف) مراجعه و مشخصات خود و کارت بانکی مورد نظر را ثبت کرده‌اند و مرحله اول توزیع در اختیار آنها قرار گرفته است. وی اضافه کرد: از تعداد ۴ هزار خانوار باقی‌مانده می‌خواهیم هر چه سریع‌تر نسبت به ثبت اطلاعات خود در این سامانه و دریافت سهمیه خود اقدام کنند.

یاسمی با بیان اینکه هیچ‌گونه کمبودی از نظر گاز مایع موردنیاز خانوارها نداریم، گفت: بیش از دو برابر نیاز استان گاز مایع تامین شده است.

وی ادامه داد: قیمت سراسری و مصوب هر کپسول ۱۱ کیلویی در کشور ۹ هزار و ۷۰۰ تومان است و این قیمت در مرکز استان تا دورترین نقاط مرزی یکسان و برابر است و سهمیه موردنیاز خانوارها توسط ۲۴۰ عامل توزیع سیار در سراسر استان توزیع می‌شود.

یاسمی اضافه کرد: برای تامین نیاز اصناف و مشاغلی در راستای سوخت گاز مایع، مکاتبات لازم با اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت انجام شده و این مشاغل باید از طریق اصناف و اداره‌کل صمت در سامانه ثبت شده و به تایید اداره‌کل صمت برسد تا کپسول آنها به فراخور زمان و مقدار نیاز تامین شود. یاسمی ادامه داد: نیاز پادگان‌ها و نیروهای نظامی نیز از طریق مکاتبات این استان‌ها تامین خواهد شد و برای تامین نیاز این عزیزان نیز مشکل خاصی وجود ندارد. مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: در پویش نصب گاز سی‌ان‌جی روی تاکسی‌ها و وانت‌های عمومی تاکنون ۲ هزار و ۴۰۰ هزار تاکسی و وانت از طریق این طرح به‌صورت رایگان انجام شده و یک‌هزار تاکسی و وانت دیگر نیز در سایت مورد نظر ثبت‌نام کرده و به زودی فرآیند تبدیل آنها انجام خواهد شد. وی یادآور شد: با توجه به اینکه مهلت زیادی تا پایان این طرح وجود ندارد و این فرصت قابل تمدید نیست از رانندگان می‌خواهیم هرچه سریع‌تر به سامانه مورد نظر مراجعه کرده و نسبت به ثبت‌نام برای نصب کپسول سی‌ان‌جی از مراکز معتبر اقدام کنند. یاسمی اضافه کرد: با توجه به استقبال مردم در نصب کپسول از لحاظ تعداد جایگاه سوم را در کشور کسب کرده‌ایم و امیدواریم هر چه سریع‌تر سایر خودروهای مورد نیاز برای این منظور اقدام کنند. یاسمی یادآور شد: یکی از مسائلی که در شرکت پخش فرآورده‌ها همیشه مدنظر قرار داشته است تامین نفت‌گاز ادوات کشاورزی همچون تراکتور، کمباین و پمپ‌های آب چاه‌های مجاز استان است و با توجه به پایش تعداد این ادوات از طریق اداره‌کل جهاد کشاورزی مقدار ۹۵ میلیون لیتر نفت گاز برای این گروه هدف در نظر گرفته شده است.