سیدرضا رهنمای‌توحیدی افزود: از این تعداد روستای در حال اجرا، ۸۶ روستا از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند که با بهره‌مندی این تعداد روستا اکنون بهره‌مندی خانوارهای روستایی بیش از ۹۷درصد است.

وی اظهار کرد: به رغم شرایط موجود، محدودیت‌های ناشی از افزایش شیوع ویروس کرونا و همچنین تحریم‌ها، اجرای طرح‌های گازرسانی روستایی با  میانگین 65 درصد پیشرفت، تداوم دارد.

توحیدی استقرار سیستم‌های نوین مدیریتی و برگزاری مستمر جلسات کنترل طرح را از مهم‌ترین شاخص‌های تاثیرگذار در پیشرفت مطلوب طرح‌ها اعلام کرد و افزود: با توجه به بررسی همه‌جانبه مشکلات موجود در مسیر اجرای طرح‌ها، به کارگیری راهکارهای نوین و جایگزین کردن روش‌های جدید مدیریتی و اجرایی، مانع از ایجاد رکود در روند اجرای طرح‌ها شده و شاخص‌های استراتژیک سازمان به صورت ادواری پایش می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان تصریح کرد: به زودی با اتمام گازرسانی در آذربایجان شرقی به عنوان یکی از استان‌های سبز کشور، شاهد توسعه هرچه بیشتر رفاه و آبادانی و به ثمر رسیدن تلاش‌های 32 ساله شرکت گاز استان در خدمت‌رسانی به مردم با تامین گاز 68 شهر و 2445 روستای واجد شرایط خواهیم بود.