محمدرضا کشاورز در این نشست گفت: خدمت به خانواده معزز شهدا و ایثارگران یک افتخار بزرگ است و رسیدگی به مسائل آنها علاوه بر اینکه فضیلت بزرگی به‌شمار می‌رود یک وظیفه شرعی و عرفی است.  وی با قدردانی از همراهی و تعامل صمیمی مجموعه بنیاد شهید در استان‌ها گفت: برای بهبود مشکلاتی که وجود دارد همچنان نیازمند هم‌اندیشی و همراهی هستیم تا بیش از پیش شاهد پیشرفت در فعالیت‌ها باشیم.

مدیرعامل بیمه دی در ادامه گفت: امیدواریم با همکاری، همراهی و تلاش مضاعف بتوانیم کیفیت خدمات‌رسانی را بالا ببریم و خدمات ارزنده‌تری به جامعه شاهد و ایثارگران ارائه دهیم. مدیرکل بنیاد شهید هرمزگان نیز در این دیدار، ضمن تشکر از تلاش‌های صورت گرفته بیمه دی درخصوص رفع مشکلات درمان ایثارگران افزود: با اجرای قوانین و مقررات و تلاش‌های شبانه‌روزی متولیان مربوطه، مشکلات به حداقل رسیده است.

 عطا ناوکی تصریح کرد: اگر همه دستگاه‌هایی که در این زمینه خدمات‌رسانی می‌کنند، قوانین خدمات‌دهی به جامعه شاهد و ایثارگر را شفاف و دقیق بدانند، بی‌شک با آگاهی بیشتری خدمات ارائه می‌دهند.  وی در ادامه مسائل مربوط به درمان خانواده شهدا و ایثارگران را جزو اولویت‌های مهم بنیاد شهید دانست و گفت: باید به نیروهای انسانی آموزش لازم داده شود تا بتوانند به نحو شایسته‌‌ای خدمت کنند. مدیرعامل بیمه دی همچنین درحاشیه این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگار ما اعلام کرد: بیمه دی چهارمین سال متوالی است که طرح جبران را به‌منظور خدمات‌رسانی تکمیلی در حوزه درمان به خانواده شهدا و جامعه ایثارگران اجرایی می‌کند. تسهیلات ویژه‌ای به بیمه‌شدگان خاص این قرارداد ارائه می‌شود که راه‌اندازی سامانه مشاوره پزشکی تلفنی همزمان با شیوع بیماری کرونا برای گروه‌های خاص بیمه‌شدگان شامل جانبازان ۷۰درصد و شیمیایی حاد و متوسط و پایش سلامت والدین معزز شهدا و جانبازان ۷۰ درصد از لحاظ ریسک ابتلا به کرونا، از خدماتی است که به‌صورت ویژه ارائه می‌شود.