تعامل 2 فولادساز بزرگ کشور   در حوزه روابط‌‌عمومی

وی عدم توجه به آموزش، تجربه‌های جدید و خلاقیت را یکی از آسیب‌های اصلی در حوزه روابط‌‌عمومی دانست و افزود: یکی از وظایف اصلی روابط‌‌عمومی‌های حوزه صنعت، ایجاد نشاط در جامعه از طریق اطلاع‌رسانی دستاوردها و موفقیت‌های صنایع است.

نباتی‌نژاد خاطرنشان کرد: روابط‌‌عمومی‌های فولادمبارکه و ذوب‌آهن اصفهان با هم‌افزایی می‌توانند در دستیابی به اهداف خود و تحقق اولویت‌های سازمانی بسیار بهتر عمل کنند، از این‌رو ایجاد هماهنگی بیشتر و افزایش تعامل و همکاری بین این دو بخش از برنامه‌هایی است که با جدیت دنبال خواهد شد. 

علیرضا امیری، مدیر روابط‌‌عمومی ذوب‌آهن اصفهان نیز گفت: این دو مجتمع عظیم صنعتی که قطب صنعت فولاد کشور هستند از دیرباز ارتباط و تعامل خوبی با هم دارند و روابط‌‌عمومی‌های این دو سازمان در بهبود این تعامل و ارتباط سازنده، نقش اصلی را ایفا می‌کنند. امیری استفاده از تکنولوژی‌های نوین ارتباطی، توسعه فعالیت در فضای مجازی و توجه ویژه به ایده‌پردازی و خلاقیت را از نیازهای امروز، دانش و هنر روابط‌‌عمومی دانست و گفت: روابط‌‌عمومی ذوب‌آهن اصفهان تلاش کرده، نقش این سازمان را در مسوولیت‌های اجتماعی و دستاوردهای شاخص آن با شیوه‌های نوین به افکار عمومی معرفی کند و قطعا در این راه، همکاری و تعامل با روابط‌‌عمومی‌های حوزه صنعت از جمله روابط‌‌عمومی مجتمع فولادمبارکه می‌تواند بسیار موثر و سازنده باشد.