عبدالله نصری با بیان اینکه دولتمردان و قانون‌گذاران برای حل مشکل بیکاری این قوانین را حذف کردند، گفت: این موضوع به‌شدت به اصناف و حتی افرادی که به این صنف وارد می‌شوند، ضربه زده است.

وی با بیان اینکه بسیاری از افرادی که به این حوزه وارد می‌شوند پس از مدت کوتاهی ورشکست شده‌اند، افزود: هزینه‌‌های مربوط به انرژی و همچنین اجاره‌بها ادامه کار را برای بسیاری از افراد نوپا در این صنف دشوار می‌کند.

رئیس اتحادیه پیتزافروشان اصفهان یکی دیگر از مشکلات این صنف را تداخل صنفی می‌داند و می‌گوید: بیشتر ساندویچ‌فروشان اقدام به فروش پیتزا در واحدهای صنفی خود می‌کنند که مشکلاتی را در حوزه نظارت ایجاد کرده است.

رئیس اتحادیه اغذیه و ساندویچ‌فروشان اصفهان نیز از شلوغی این اتحادیه و تعداد مراجعان بالا برای اخذ مجوز ساندویچ‌فروشی خبر می‌دهد.

سیدمصطفی موسوی با بیان اینکه اغلب افراد با تصور اینکه این کار شغل راحت و پردرآمدی است، وارد آن شده و پس از مدت کوتاهی ورشکست می‌شوند، گفت: در طول هفته حداقل 6 نفر برای گرفتن مجوز به این اتحادیه مراجعه می‌کنند.

وی می‌گوید: دیوار به دیوار یک ساندویچ‌فروشی، ساندویچ‌فروشی دیگری احداث می‌شود که صرفه اقتصادی کسب را از بین می‌برد.

 رئیس اتحادیه اغذیه و ساندویچ‌فروشان اصفهان در ادامه با تایید مشکل تداخل صنفی این دو اتحادیه گفت: در هیچ جای ایران این دو اتحادیه از هم تفکیک نشده‌اند.