سیدایوب جمشیدی اظهار کرد: اصناف و بازاریان همیشه در زمان بروز مشکلات در صحنه حاضر بوده‌اند و نقش ارزنده و قابل توجهی در عبور از بحران‌ها داشته‌اند و حال انتظار داریم تصویب قوانین حمایتی و حذف قوانین بازدارنده برای حمایت بیشتر از اصناف در اولویت قرار گیرد.

وی تصریح کرد: حذف محدودیت دو دوره متوالی و چهار دوره متناوب؛ ثبات و جلوگیری از نوسان قیمت کالا و خدمات و ایجاد بازار رقابتی با رفع مشکلات شیوه فعلی نرخ‌گذاری کالا و خدمات، بازگرداندن نظم و جلوگیری از تشدید رکود با اجرای مجدد سقف وحدود صنفی، ایجاد بازار رقابتی و عادلانه میان فروشگاه‌های زنجیره‌ای و واحدهای صنفی، جلوگیری از تضییع و فرار مالیاتی و... از جمله مسائلی است که باید مشکلات موجود در این زمینه مرتفع شود.

جمشیدی افزود: رفع مشکلات موجود و حمایت از اصناف کشور نیازمند ایجاد یک عزم و اراده ملی است و امیدواریم با تلاش‌های هیات‌رئیسه اتاق اصناف ایران این مشکلات مرتفع شود.

وی همچنین درباره ارائه تسهیلات کرونایی در استان ایلام گفت: خوشبختانه تسهیلات کرونایی در استان ایلام پرداخت شد و واحدهایی که متقاضی دریافت تسهیلات بودند، این وام را دریافت کردند و تنها مبالغ این تسهیلات بسیار اندک بود.