وی اظهار کرد: در روز‌های پایانی سال گذشته، پدیده ویروس کرونا، تبعات اقتصادی بسیاری را از جمله کاهش درآمدها، ناتوانی در پرداخت اقساط و اجاره‌بها، افزایش هزینه‌های تولید و توزیع و … برای این قشر زحمتکش و پرتلاش به بار آورد.

وی افزود: با این حال با توجه به شرایط کنونی که پای جان هموطنان ما در میان است و دولت و ملت به حمایت و همکاری اصناف و بازاریان، نیاز دارند، شاهدیم که اصناف کوتاهی نکرده و با تعامل و همکاری‌های ارزشمند خود، ضرر و زیان‌های تعطیلی واحد‌های صنفی را به جان خریده، به یاری هموطنان شان شتافته و با نظام سلامت کشور برای کنترل این بیماری همراهی دلسوزانه‌ای داشته‌اند.

رئیس اتاق اصناف مشهد خاطرنشان کرد: در همین راستا اینجانب مراتب قدردانی و تشکر خود را از یکایک کسبه خدمتگزار مشهد ابراز داشته و از خداوند متعال سلامتی، موفقیت و سرافرازی را برایشان آرزومندم. قطعا دولت و مجلس باید برای جبران خسارت‌های وارده در شرایط رکود اقتصادی و تامین معیشت این قشر زحمتکش تسهیلاتی بیندیشند، ضمن اینکه به آنها اطمینان می‌دهم که ما به‌عنوان نمایندگان اصناف پیگیر مطالبات آنها بوده و تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات و معضلات گریبانگیر اصناف به کار خواهیم گرفت.