دریفوس، مدیر عامل شرکت آدیداس

در ۱۹۸۲ به شرکت تحقیقات دارویی‌ای ام اس در آمریکا پیوست و در آنجا به لحاظ مالی سودهای زیادی نصیب خود کرد و ۴۰۰ هزار دلار آورده وی به این شرکت در ۱۹۸۸-که کمپانی مزبور فروخته شد-بیست برابر شد. وی همچنین از ۱۹۸۹ به مدت چهار سال مدیرعامل بنگاه تبلیغاتی بریتانیایی موسوم ساتشی‌اندساتشی بود. وی با سرمایه‌گذاری در این شرکت توانست در دوران مدیریت خود، ساتشی را به شکل قابل توجهی به موفقیت برساند.

همین موفقیت هنگامی که در راس شرکت آلمانی تولید کالاهای ورزشی، آدیداس، قرار گرفت تکرار شد. او خط تولید آدیداس را توسعه داد و شرکت‌های جدیدی را به این گروه افزود که از آن میان باید از شرکت تولید‌کننده لوازم ورزش اسکی موسوم به سالومون یاد کرد.

وی در ۲۰۰۰ بار دیگر به سمت کسب و کار خانوادگی و گروه لویی دریفوس بازگشت تا شروع به بازسازی این بنگاه بازرگانی کند.

در ۱۹۹۶ وی بزرگ‌ترین سهامدار تیم فوتبال المپیک مارسی شد تا با همراهی آدیداس و شرکت مخابراتی نوف از این تیم حمایت کند.

در اکتبر ۲۰۱۵ مجله آلمانی اشپیگل از یک پرونده اختلاس و رشوه در جریان جام جهانی ۲۰۰۶ پرده برداشت که ردپای دریفوس با ۳/ ۱۰‌میلیون فرانک سوئیس در آن نمایان بود. از این مبالغ برای پرداخت رشوه به مقامات فیفا استفاده شده بود تا آلمان بتواند میزبانی جام جهانی ۲۰۰۶ را از آن خود کند. لویی دریفوس که از مدت‌ها قبل به سرطان خون مبتلا بود، در ۴ جولای ۲۰۰۹ در زوریخ درگذشت. درآمد خالص آدیداس در سال ۲۰۱۸ به‌رقم ۳۵۷ میلیارد دلار رسید .