قیمت فروش طرح پرسپولیس و استقلال !

برای خانه‌های مدرن استفاده از کاغذ دیواری می‌تواند به هر چه بهتر دیده شدن فضای خانه کمک کند. به‌عنوان مثال استفاده از رنگ‌های سفید در پس‌زمینه باعث بزرگ‌تر دیده شدن اتاق می‌شود، ولی در عین حال باید به طرح‌های کاغذ دیواری نیز توجه ویژه کرد.طرح‌های مدرن امروزی یکی از محبوب‌ترین طرح‌ها است که امروزه در خانه‌های با سبک‌های جدید تطابق دارند. این طرح‌ها باید با دکوراسیون داخلی منزل هماهنگ باشند.

اگر برای خرید کاغذ دیواری به مغازه رفتید حتما از فروشنده بخواهید یک تکه از طرح را به‌عنوان نمونه به‌شما بدهد تا قبل از خرید روی دیوار خانه خود امتحان کنید. شما حتی می‌توانید از کاغذ دیواری در آشپزخانه یا حمام و دستشویی نیز استفاده کنید. امروزه کاغذ دیواری‌های ضد آب و قابل شست‌وشو به میزان زیاد در بازار تولید و عرضه می‌شوند که مناسب چنین محیط‌های مرطوبی است. بافت پی‌وی‌سی یا به اصطلاح روکش وینیل روی این کاغذ‌ها باعث می‌شود تا آب داخل کاغذ دیواری نفوذ نکند و به آن آسیب نرساند.  

اگر برای خرید این محصول به فروشگاه‌های آنلاین سری زده باشید و قصد خرید از این فروشگاه‌ها را دارید حتما این نکته را مد نظر قرار دهید که رنگ‌هایی که پشت مانیتور یا صفحه موبایل خود مشاهده می‌کنید با رنگ‌های چاپی کمی ‌تفاوت دارند. دستگاه‌های چاپ پیشرفته رنگ‌ها را ترکیب می‌کنند تا رنگ کاغذ دیواری تا حد ممکن به رنگی که در فایل طراحی آماده شده است نزدیک باشد، ولی همیشه اندکی تفاوت در رنگ‌ها طبیعی است. اگر به این موضوع حساس هستید باید به‌صورت حضوری به فروشگاه بروید و آلبوم‌ها را  ورق بزنید.  کاغذ دیواری اتاق خواب پسرانه یا دخترانه طوری طراحی شده است تا با سلیقه آنها سازگار باشد. طراحان کاغذ دیواری با توجه به مکانی که قرار است کاغذ دیواری نصب شود گل‌ها یا به اصطلاح فلورال‌ها را طراحی می‌کنند. از طرف دیگر از پوستر‌های دیواری با طرح‌های زیبا غافل نشوید. این طرح‌ها با دید سه‌بعدی که به فضا می‌دهند با‌عث بزرگ‌تر دیده شدن اتاق می‌شوند و به فضا عمق می‌بخشند. این سبک از طرح‌ها مناسب اتاق‌های کوچک است. بهترین مکان نصب این کاغذدیواری‌ها دیوار پشت تخت خواب است.

 کاغذدیواری سه‌بعدی

کاغذ دیواری سه‌بعدی یکی از پرطرفدارترین کاغذ دیواری‌های بازار است که جای پای خود را در بازار محکم کرده و به رقیبی جدی برای کاغذ دیواری‌های قدیمی ‌بدل شده است. کاغذ دیواری‌های قدیمی ‌عموما از طرح‌های گل‌های تکراری تشکیل شده‌اند، ولی پوستر‌های دیواری از تصاویر مناظر و شهرها و ساختمان‌ها استفاده می‌کند. قیمت پوستر‌های دیواری بالاتر از کاغذ دیواری است که البته به نوع کاغذ آن بستگی دارد. کاغذ‌های بافت چرم ارزان‌ترین نوع کاغذ هستند، ولی کاغذ دیواری‌های با بافت کتان یکی از گران‌ترین انواع آنها هستند. دستگاه‌های چاپ این نوع پوستر‌ها نیز در قیمت تمام‌شده آنها  تاثیر زیادی دارد.

کاغذ دیواری جدید

امروزه تولیدکنندگان کاغذ دیواری هر روز طرح‌های جدید و حرفه‌ای را برای جذب مشتریان بیشتر تولید می‌کنند. رقابت بسیار زیاد در این زمینه باعث شده تا تولید و عرضه کاغذ دیواری جدید با طرح‌های نو با سرعت زیادی ادامه پیدا کند. اگر هر از چند گاهی به مغازه‌های بازار سری بزنید خواهید دید که بعد از چند ماه آلبوم‌های جدید و حرفه‌ای تولید شده است. کاغذ دیواری‌های با طرح‌های جدید و شیک را می‌توانید در فروشگاه پرشین راگ در قسمت کاغذ دیواری جدید پیدا کنید.

 قیمت کاغذ دیواری

قیمت کاغذ دیواری چینی و ایرانی در بازار نسبت به دیگر رقبا مانند کاغذ دیواری‌های ایتالیایی و آلمانی پایین‌تر است، ولی باید توجه داشت که کاغذ دیواری ایرانی با توجه به اینکه کشور ما تولید‌کننده مواد پی‌وی‌سی است قیمت پایین‌تری نسبت به کاغذ دیواری‌های چینی هم‌وزن خود دارد.  

در ادامه قیمت چند نمونه از کاغذ دیواری را در بازارهای کشور بر حسب مترمربع ملاحظه می‌کنید: آینه‌ای طرح پیچک ۳۱۰‌هزارتومان، طرح کاشی پشت چسب‌دار ایتالیایی  ۳۴۰هزار تومان‌، طرح پاریس ۱۶۰هزار تومان، طرح چوب پشت چسب‌دار ۱۸۵هزارتومان،‌ طرح استیکر دیوار‌نوشته ۱۹۹هزار تومان، پوستر دیواری فوتبالی طرح پرچم تیم پرسپولیس ۸۶هزار تومان، پوستر دیواری طرح پرچم تیم استقلال ۸۰ هزارتومان و طرح  سه‌بعدی آجری ۸۵ هزارتومان به فروش می‌رود.