همچنین انجیر سیاه در این میادین بین ۱۰ تا ۲۰‌هزار تومان فروخته می‌شود و گیلاس تک‌دانه بین ۳۵‌ تا ۵۵‌هزارتومان، انگور رطبی بین ۱۵‌تا ۲۰‌هزارتومان، انگور کندری بین ۱۵‌ تا ۲۲‌هزارتومان، آلبالو رسمی‌ و آلبالو تخم خارجی بین ۱۵‌ تا ۲۰‌هزار تومان، آلو زرد، سانترال و سیاه بین ۱۵‌ تا ۲۵‌هزارتومان، هلو انجیری بین ۲۰‌ تا ۳۰‌هزارتومان، هلو پیش‌رس بین ۸‌ تا ۱۵‌هزار تومان، هلو زعفرانی بین ۲۰‌ تا ۳۰‌هزارتومان و هلو هسته جدا بین ۱۵‌ تا ۲۰‌هزارتومان به فروش می‌رسد.

آناناس هم که میوه گران این روزها است به کارتنی بین ۷۰۰ تا یک میلیون تومان رسید و هر کیلو انبه بین ۳۵ تا ۵۰‌هزار تومان فروخته شد. موز هم با کاهش قیمت به هر کیلو ۲۰ تا ۲۵‌هزار تومان رسید. هر کیلو شاه‌پسند بین ۷ تا ۱۱‌هزار تومان، طالبی بین ۵ تا ۸‌هزار تومان، خربزه بین ۷ تا ۹‌هزارتومان و هندوانه خطی و ساکاتا بین ۳‌هزار و ۵۰۰ تا ۵‌هزار و ۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

طبق این نرخ‌نامه قیمت هرکیلو لیموترش سنگی بین ۸ تا ۱۲‌هزار تومان، لیموترش میناب بین ۱۰‌ تا ۱۶‌هزار تومان، غوره عسگری بین ۸ تا ۱۲‌هزارتومان و غوره آبگیری بین ۶‌ تا ۹‌هزارتومان است. در بخش صیفی‌ها هم خیار اصفهان بین ۴ تا ۸‌هزار تومان نرخ خورده‌ است و نمونه گلخانه‌ای آن بین ۷ تا ۱۰هزار و ۵۰۰ تومان. همچنین گوجه فرنگی بوته رس بین ۶‌ تا ۹‌هزار تومان، لوبیاسبز بین ۹‌ تا ۱۳‌هزار تومان، بامیه بین ۱۲‌ تا ۲۰‌هزارتومان و هویج بین ۱۰‌ تا ۱۴‌هزار تومان به فروش می‌رسد.

هر کیلوگرم بادمجان دلمه‌ای بین ۴ تا ۸‌هزار تومان قیمت خورده ‌است و قلمی ‌این کالا بین ۴ تا ۶‌هزار و ۵۰۰ تومان فروخته می‌شود. پیاز شیری بین ۳هزار تا ۵هزار و ۵۰۰ تومان، پیاز نو بین ۲‌هزار تا ۴هزار تومان، پیاز زرد بین ۳‌ تا ۵هزار تومان، سبزی جور بین  ۳ تا ۵‌هزار تومان، سبزی خوردن بین ۵ تا ۷هزار تومان، سیب زمینی نو بین ۴ تا ۶‌هزار و ۵۰۰ تومان و سیرخشک بین ۲۵ تا ۳۰‌هزارتومان عرضه می‌شود.