زیبایی را انتخاب کنید

پوسترهای دیواری شبیه به کاغذ دیواری هستند اما دارای تفاوت‌هایی هم هستند. کاغذ دیواری‌ها دارای طرح‌های تکرار شونده هستند که این طرح در سراسر رول کاغذ دیواری در نظر گرفته شده است و شما می‌توانید آن را در متراژ مورد‌نظرتان استفاده کنید، اما پوسترهای دیواری دارای یک طرح کلی بوده و یک تصویر بزرگ را ایجاد می‌کنند، بنابراین رول‌های آن مشخص شده هستند و در نهایت یک تصویر کلی را به‌وجود می‌آورند به همین جهت باید در زمان خرید، آن را در سایز مناسب با دیوار مورد‌نظر تهیه کرد. از طرفی پوسترهای دیواری دارای طرح‌های زنده و «بُعد» هستند که بر روی فضای نصب اثر‌گذاری بالایی دارند، بنابراین استفاده از یک پوستر دیواری در اتاق بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود و جذابیت دکوراسیون را چند‌برابر خواهد کرد. تنوع رنگ‌بندی و طرح‌های این دیوارپوش موجب انتخاب راحت‌تر شده و افراد می‌توانند این دیوار‌پوش را در نوع دلخواه تهیه کنند.

 مزایای پوسترهای دیواری

پوسترهای دیواری دارای مزایای زیادی هستند که در ادامه به برخی از این دیوار‌پوش‌ها می‌پردازیم. این محصولات دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و می‌توانید این دیوار‌پوش را برای مکان‌های پرتردد نیز استفاده کنید. اکثر پوسترهای دیواری قابلیت شستشو دارند و به‌سادگی آسیب نمی‌بینند، بنابراین مقاوم هستند و دوام و ماندگاری خوبی هم دارند. مقرون‌به‌صرفه بودن یکی دیگر از مزایای آنها است. پوسترهای‌دیواری نسبت به سایر محصولات مشابه قیمت مناسبی دارند و هزینه‌های سنگین سایر دیوار‌پوش‌ها را ندارند، بنابراین برای ایجاد تغییرات بزرگ این دیوار‌پوش‌ها گزینه مناسبی هستند. البته قیمت‌ها با توجه به کیفیت، طرح، مدل و جنس و غیره متغیر است.

افراد با توجه به بودجه مناسب می‌توانند آنها را در نوع باکیفیت تهیه کنند.  قابلیت شست‌وشو یکی دیگر از مزیت‌های این محصولات است. به این ترتیب در زمان کثیف‌شدن می‌توان سطح آن را با استفاده از یک دستمال نمدار تمیز کرد و آن را مثل روز اول استفاده کرد. معمولا نصب کاغذهای‌دیواری مشکل و زمان‌بر است اما این شرایط برای پوسترهای دیواری متفاوت است. برای افرادی که می‌خواهند دیوار‌پوش خود را در کمترین زمان اجرا کنند و یا به بوی رنگ حساسیت دارند، پوستر دیواری بهترین گزینه خواهد بود، بنابراین با اجرای این دیوار‌پوش می‌توانید در زمان کوتاهی، تغییرات بزرگی را ایجاد کنید.

 امکان چاپ طرح مورد‌نظر

پوستر دیواری در طرح‌های مختلفی به چاپ می‌رسد و به‌صورت آماده و سفارشی عرضه می‌شود، بنابراین افراد اگر نتوانند پوستر دیواری موردنظر خود را تهیه کنند، به‌راحتی می‌توانند پوستر دیواری اختصاصی خود را به چاپ برسانند. در سال‌های اخیر بسیاری از خانواده‌ها برای اتاق خواب کودکان خود عکس تکی و یا همراه با والدین را بر روی این پوسترها چاپ و به دیوار اتاق خواب آنها نصب می‌کنند. برای خرید پوستر دیواری باید ابعاد مورد‌نظر را انتخاب کنید. برای این منظور باید پیش از خرید، دیواری که می‌خواهید پوستر را بر روی آن نصب کنید انتخاب کرده و ابعاد دقیق پوستر را داشته باشید و سپس اقدام به خرید کنید و در زمان انتخاب محصولات می‌توانید ابعاد مورد‌نظر خود را انتخاب کنید. این دیوار‌پوش در تقسیم‌بندی‌های یک تکه، دو تکه، چهار تکه، هشت تکه و... ارائه می‌شود. در زمان نصب رول‌های پوستر دیواری باید دقت داشته باشید که حتما هر تکه همانند پازلی در جای خود قرار گیرد تا تصویر کامل شود.

 دلیل استفاده از پوستر دیواری

دکوراسیون از مهم‌ترین بخش‌ها در هر ساختمانی بوده و تاثیرات بالایی در روحیه افراد می‌گذارد، به همین دلیل امروزه بیش از پیش به آن توجه می‌شود، بنابراین با در نظر گرفتن دیوار‌پوش که قسمت‌های زیادی از دکوراسیون را در‌بر می‌گیرد می‌توان در جهت زیبایی دکوراسیون و روحیه بخشی به افراد از آن استفاده کنیم. طرح‌های پوستر دیواری متنوع است و برای انتخاب طرح مناسب باید حتما از طرح‌های آرامش‌دهنده و شادی‌بخش استفاده کنید.  استفاده از طرح‌های متنوع از قبیل پوستر دیواری طبیعت، پوستر دیواری سنتی، پوستر دیواری اشکال هندسی، پوستر دیواری چهره، پوستر دیواری کودکانه، پوستر دیواری مشاغل و... انتخاب خوبی خواهد بود.

  کاربرد‌های استفاده

پوسترهای دیواری تقریبا مناسب برای هر فضایی هستند و تنوع زیاد آن می‌تواند نوع مناسب با هر دکوراسیونی را برای مصرف‌کننده ایجاد کند. این دیوار‌پوش‌ها تمام عیب و ایراد‌های دیوار‌ها را می‌پوشانند، بنابراین گزینه مناسبی برای استفاده در زمان کوتاه هستند. از سوی دیگر برای محیط‌هایی که لوازم کمی در آنجا وجود دارد، استفاده از پوستر دیواری گزینه خوبی خواهد بود و با استفاده از این دیوار‌پوش محیط بسیار شلوغ‌تر دیده خواهد شد، بنابراین این دیوار‌پوش برای محیط‌های کاری نیز مورد‌استفاده قرار می‌گیرد. برای نصب بهتر است بزرگ‌ترین دیوار را در نظر بگیرید تا این دیوار‌پوش تاثیر هرچه بیشتر را در دکوراسیون بگذارد. مثلا می‌توانید برای هر اتاق یک پوستر را در نظر بگیرید و از طرح‌های مناسب استفاده کنید. دقت کنید که انتخاب دیوار خالی بدون پنجره و ... بهترین گزینه خواهد بود.

 قیمت‌های فروش

با توضیح اینکه فروش انواع پوستر‌های دیواری به شکل هر متر‌مربع است، در ادامه قیمت فروش این محصولات را مشاهده خواهید کرد.

مدل پتینه ۷۹‌هزار، مدل کلاسیک لوکس ۸۸‌هزار، سه‌بعدی طرح شکوفه از ۷۰ تا ۴۰۰‌هزار، آینه‌ای طرح پیچک ۲۵۰‌هزار، طرح سنگ مرمر ۹۰‌هزار، سالسو طرح سیاره‌ها (اندازه ۱۰۰×۸۰ سانتی‌متر) ۹۷‌هزار، مخصوص اتاق کودک از ۷۵ تا ۳۵۰‌هزار، طرح اختصاصی برای اتاق کودک از

 ۸۵ تا ۵۲۰‌هزار، طرح دیوار آجری با گل‌های صورتی ۸۰‌هزار، پوستر دیواری برای آرایشگاه‌های مردانه و زنانه ۹۰‌هزار و پوستر دیواری برای محیط‌های کاری و تبلیغاتی از ۱۰۰ تا ۵۵۰‌هزار‌تومان فروخته می‌شوند.