موبایل جدید ZTE با دو صفحه نمایش معرفی شد

نتیجه این طراحی، یک دیوایس با سایز تقریبا مشابه تبلت است که در نگاه اول مشابه این است که دو اسمارت‌فون را در همدیگر چسبانده‌اند. نکته جالب درباره این نوع گوشی اینکه کاربر می‌تواند آزادانه به‌صورت همزمان دو برنامه مختلف را روی آن اجرا کند یا اینکه گوشی را مانند تصویر زیر به شکل چادر قرار دهد و یک بازی، برنامه یا محتوای مشابه را از دو زاویه مختلف روی صفحه نمایشگرهای این گوشی نشان دهد. اما این حالت به چه درد می‌خورد؟ با قرار دادن گوشی در این حالت، در اصل دوکاربر به‌طور همزمان می‌توانند از امکانات این گوشی استفاده کنند. برای مثال می‌توان یک ویدئو را روی هر دو صفحه نمایش نشان داد و دو نفر به‌طور همزمان از دو زاویه مختلف آن را مشاهده کنند.

در کل چهار حالت مولتی تسکینگ مختلف را می‌توان با این گوشی اجرا کرد. در حالت اول کاربر می‌تواند روی یک صفحه نمایشگر محتوایی را مشاهده کند و روی دیگر صفحه نمایشگر، کارهای دیگری را انجام دهد.  در حالت بعدی می‌توان هر دو صفحه نمایش را کنار هم قرار داد و محتوا یا برنامه‌ها را روی یک صفحه نمایش بزرگ‌تر اجرا کرد. حالت سوم به کاربر اجازه می‌دهد دستگاه را به شکل چادرمانند (شکل بالا) در بیاورد و حالت چهارم هم حالت سنتی همیشگی است که مشابه استفاده روزانه کاربران دنیا از اسمارت فون‌هایشان است.

Axon M از پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۲۱ و ۴ گیگابایت رم بهره می‌برد. محافظ گوریلا گلس روی صفحه نمایشگرها، دوربین ۲ مگاپیکسلی و باتری ۳۱۸۰ میلی آمپری هم دیگر مشخصه‌های فنی این اسمارت‌فون را تشکیل می‌دهند. از لحاظ فیزیکی هم این اسمارت‌فون ۱/ ۱۲ میلی‌متر ضخامت و ۲۳۰ گرم وزن دارد. در ضمن گفته می‌شود این اسمارت فون فعلا به تعداد محدودی تولید و عرضه خواهد شد. شرکت ZTE قصد دارد این اسمارت‌فون را با سرویس‌دهنده مخابراتی AT&T در ایالات متحده و با سرویس‌دهنده مخابراتی Docomo در ژاپن عرضه کند و انتظار می‌رود تا قبل از سال جدید، عرضه رسمی این گوشی آغاز شود. فعلا اخباری درباره فروش این محصول در بریتانیا و قیمت آن منتشر نشده است.