به این ترتیب اغلب پرچمداران سال ۲۰۱۸ هم از پردازنده مذکور قدرت می‌گیرند. پیش‌بینی می‌شود که گوشی Mi ۷ از سازنده چینی به نام شیائومی اولین گوشی پرچمدار سال آینده باشد که به پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۴۵ مجهز می‌شود. تازه‌ترین خبرها از این کمپانی حاکی از آن است که شیائومی گوشی Mi ۷ را در دو نسخه با ابعاد مختلف عرضه می‌کند و هر دوی آنها احتمالا همزمان وارد بازار خواهند شد.

کمپانی نام آشنای شیائومی در سال ۲۰۱۷ گوشی پرچمدار Mi ۶ را با صفحه نمایش ۱۵/ ۵ اینچی معرفی و عرضه کرد. تنها مدت کمی پس از عرضه این گوشی شایعه‌های متعددی منتشر شدند و ادعا کردند که این سازنده قصد دارد یک نسخه بزرگ‌تر هم از گوشی مذکور را به نام Mi ۶ Plus تا پایان سال ۲۰۱۷ معرفی کند. حالا که به پایان سال ۲۰۱۷ نزدیک شده‌ایم، حدس می‌زنیم این غول تکنولوژی احتمالا به خاطر مشکل اتمام موجودی پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۳۵ نتوانسته است نسخه Plus پرچمدار Mi ۶ را تولید کند. شیائومی ظاهرا به خاطر مشکل مذکور تصمیم گرفته است نسل بعدی این گوشی‌ها را به نام‌های Mi ۷ و Mi ۷ Plus همزمان معرفی و عرضه کند تا اتفاق ناخوشایند مربوط به معرفی نشدن Mi ۶ Plus دیگر رخ ندهد.

انتظار می‌رود Mi ۷ شیائومی صفحه نمایش ۶۵/ ۵ اینچی داشته باشد و Mi ۷ Plus هم به صفحه نمایش ۶.۰۱ اینچی مجهز شود. شایعه شده است هر دو نسخه با طراحی بدون حاشیه معرفی می‌شوند و از نسبت تصویر ۱۸  به ۹ بهره می‌برند. پیش بینی می‌شود ظرفیت باتری در Mi ۷ معادل ۳۲۰۰ میلی آمپر ساعت باشد و نسخه Mi ۷ Plus هم به باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شود. همچنین گفته می‌شود که بدنه هر دو گوشی مذکور احتمالا از جنس شیشه و فلز طراحی می‌شود و ممکن است از ویژگی شارژ بی سیم هم پشتیبانی کنند.