هیات ژوری فدرال، Kaleil Isaza Tuzman ۴۵ ساله و Omar Amanat ۴۴ ساله را بعد از محاکمه ۶ هفته‌ای، مجرم شناخت. ‌این دو نفر متهم هستند که با سوءاستفاده از دیگر سهامداران شرکت Kit Digital طی سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲، درآمدهای شرکت را دستکاری و گزارش‌های کذب منتشر کردند.

 طبق گفته قاضی محلی، Amanat که با جعل ایمیل تلاش داشته تا دادگاه را فریب دهد، به زندان محکوم شده است اما وکیل Amanat از قاضی درخواست کرده که موکلش را تا قبل از شروع دوران محکومیت، تحت پیگرد الکتریکی و نظارت خانگی قرار دهد. وکیل اعلام کرده امانت که پدر ۶ فرزند است، با وجود محکوم شناخته شدن به اتهام وارده، دزدی نکرده و لایق آزاد بودن است. Tuzman فارغ‌التحصیل دانشگاه هاروارد و متولد شده شهر بوستون آمریکاست. وی تا زمان شروع دوران محکومیت آزاد و تحت مراقبت الکتریکی خواهد بود. وی مدیر عامل شرکت Kit Digital بوده و با بازی در فیلم

Startup.com که برای آن جایزه هم دریافت کرد، به شهرت رسید. دادستان منهتن آقای وکیل Joon H.Kim اعلام کرد که این مرد، شرکت Kit Digital را بر شالوده‌ای از دروغ بنا نهاده و طی سال‌ها، سرمایه‌گذاران آن را فریب می‌داده است. اسناد مربوط به طرح‌های تبهکارانه این دو، بسیارحرفه‌ای تهیه شده بود و به علاوه امانت طی دادگاه نیز سعی کرد با ارائه اسناد و ایمیل‌های جعلی، بازهم دادگاه را فریب دهد.