هدست واقعیت افزوده Magic Leap One: اولین محصولی که از استارت‌آپ واقعیت افزوده تحت حمایت گوگل بیرون آمد، یعنی هدست واقعیت افزوده Magic Leap One Creator Edition شبیه به یک جفت عینک آفتابی به نظر می‌رسد که از دنیای فانتزی Steampunk بیرون کشیده شده باشد. هر بسته محصول شامل یک ست سبک عینک هوشمند، یک پک باتری و کنترلر حرکت می‌شود. Leap One برخلاف دیگر هدست‌های واقعیت افزوده، یک تصویر سه‌بعدی کامل را بر شبکیه چشم شما می‌تاباند که می‌توان با چشم بر آنها درست مثل دیگر اشیا فوکوس کرد. هنوز قیمت این دستگاه مشخص نشده است، اما انتظار داریم که در سال ۲۰۱۸ میلادی عرضه شود.

کنسول بازی Ataribox: قرار است کمپانی Atari، کنسول AtariBox را که یک نسخه تحول‌یافته از Atari ۲۶۰۰ خود است عرضه کرده و تحمل هر شخص متولد دهه ۸۰ میلادی را برای محصولات نوستالژیک به چالش بکشد. کنسول جدید از سیستم‌عامل لینوکس استفاده می‌کند و دارای دو طراحی (یکی چوبی و دیگری شیشه مشکی و قرمزرنگ) است و از هردو بازی‌های کلاسیک و جدید پشتیبانی می‌کند. همچنین دارای پورت‌های USB، HDMI و اتصالات کارت حافظه SD است. بااینکه انتظار داریم کنسول در بهار سال آینده عرضه شود، تاریخ پیش‌سفارش آن که ۲۳ آذرماه انتخاب ‌شده بود، به عقب‌افتاده است. بسته به پیکربندی سخت‌افزاری انتخابی کاربر، قیمت کنسول بین ۲۴۹ تا ۲۹۹ دلار خواهد بود.

ضبط و پخش‌کننده ویدئوی بی‌سیم Channel Master Stream+: به‌عنوان یک DVR بی‌سیم که می‌تواند به یک تلویزیون اندرویدی پخش‌کننده رسانه نیز تبدیل شود، Channel Master Stream+ می‌خواهد بهترین محصول TiVo باشد. می‌توان این محصول را با پرداخت ۹۹ دلار پیش‌سفارش داد و انتظار می‌رود که قیمت آن در زمان عرضه در فروشگاه‌ها به ۱۵۰ دلار نزدیک باشد. Stream+ با ۴K و HDR سازگار است، پشتیبانی داخلی از کروم‌کست دارد و یک راهنمای برنامه‌ریزی برای dual-tuner DVR دارد که به کمک آن کاربران می‌توانند یک برنامه را تماشا کنند و به ضبط برنامه دیگری بپردازند؛ و چون یک تلویزیون اندرویدی است، دسترسی به اپلیکیشن‌های پخش محتوای زیادی را ممکن می‌کند.

کامپیوتر Apple iMac Pro: آی‌مک پروی اعلا که حالا برای سفارش آماده‌شده است، از یک صفحه‌نمایش ۲۷ اینچی، یک پردازنده Intel Xeon کلاس W تا ۱۸ هسته و یک تراشه اختصاصی T۲ که امنیت و رمزگذاری boot دستگاه را بالا می‌برد، استفاده می‌کند. قیمت iMac Pro که به روکشی از جنس فلز مشکی مجهز شده است، از ۴۹۹۹ دلار شروع‌شده و بسته به سخت‌افزار انتخابی کاربر، می‌تواند تا ۱۳۱۹۹ دلار بالا برود.

هدست واقعیت مجازی Oculus GO: هدست Oculus GO فیس‌بوک که در اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی عرضه خواهد شد و قیمت ۱۹۹ دلاری دارد، یک هدست مستقل است که برای استفاده از آن نیازی به کامپیوتر یا گوشی ندارید. از یک صفحه‌نمایش LCD با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل، اسپیکرهای داخلی، یک جک هدفون و یک موشن کنترلر با ۳ درجه از آزادی بهره می‌برد.

لپ‌تاپ‌های ویندوزی مجهز به اسنپ‌دراگون: مدت‌زمانی می‌شود که کوالکام و سازندگان لپ‌تاپ‌های ویندوزی بنای رفاقت گذاشته‌اند، اما حالا به نظر می‌رسد که در سال ۲۰۱۸ میلادی لپ‌تاپ‌هایی که از اسنپ‌دراگون استفاده می‌کنند را در بازار ببینیم. نه‌تنها لنوو، اچ‌پی و ایسوس به‌صورت عمومی اعلام کردند که می‌خواهند به کمک تراشه اسنپ‌دراگون ۸۳۵ کوالکام دستگاه‌های ویندوزی بسازند، بلکه توانستیم نگاهی گذرا به دو لپ‌تاپ که در حال حاضر هم از این تراشه استفاده می‌کنند یعنی Asus NovaGo و HP Envy x۲ بیندازیم. این انحراف از تراشه‌های x۸۶ اینتل، باعث می‌شود که لپ‌تاپ‌ها ازلحاظ راندمان و اندازه بیشتر شبیه به یک گوشی باشند.

اسپیکر هوشمند Apple HomePod: این دستگاه در خردادماه معرفی شد و عرضه آن تا بهمن‌ماه طول کشید (البته در اصل قرار بود که در اوایل دی‌ماه عرضه شود). HomePod پاسخ اپل به اسپیکر اکوی آمازون و اسپیکرهای هوشمند Home Smart گوگل است. جدای از پشتیبانی از سیری، قادر به ارسال پیام، پخش موزیک از  Apple Music و کار با پلت‌فرم HomeKit اپل است. قیمت آن نیز ۳۴۹ دلار در نظر گرفته‌شده است.