لپ‌تاپ‌های گیمینگ با پردازنده‌های شش هسته‌ای اینتل

لپ‌تاپ مخصوص بازی ACER NITRO ۵

در آینده‌ای نه‌چندان دور شاهد عرضه مدل به روز شده لپ‌تاپ ACER NITRO ۵ خواهیم بود که به پردازنده‌های شش هسته‌ای اینتل تجهیز شده است. این لپ‌تاپ در کنار پردازنده مذکور، دارای کارت گرافیک GTX ۱۰۵۰ Ti انویدیا، یک درایو SSD تا ۵۱۲ گیگابایت، ۳۲ گیگابایت رم و درگاه‌هایی مانند USB Type-C، Ethernet و HDMI ۲.۰ است. از دیگر ویژگی‌های لپ‌تاپ مخصوص بازی ACER NITRO ۵ که با قیمت ۷۴۹ از خرداد ماه به بازار عرضه خواهد شد، می‌توان به نمایشگر ۶/ ۱۵ اینچی فول اچ‌دی و مودم Gigabit WiFi /  Ethernet اشاره کرد.

لپ‌تاپ مخصوص بازی GIGABYTE AERO ۱۵ /  ۱۵X

گیگابایت در نظر دارد مدل ارتقا یافته لپ‌تاپ AERO ۱۵ که به تراشه Core i۷ نسل هشتم اینتل تجهیز شده است را به‌زودی به بازار عرضه کند. این مدل نیز از نمایشگر کم حاشیه ۵/ ۱۶ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی و نرخ رفرش ۱۴۴ هرتز بهره می‌برد و به کارت گرافیک GTX ۱۰۶۰ انویدیا تجهیز شده است. البته مدل دیگری از این لپ‌تاپ هم با نمایشگری با وضوح ۴k (بدون نرخ رفرش ۱۴۴ هرتز) و کارت گرافیک GTX ۱۰۷۰ انویدیا قابل سفارش است. پورت یو‌اس‌بی نوع سی و درگاه تاندربولت، دو اسلات M.۲ PCIe برای حافظه‌های SSD، میزان ۳۲ گیگابایت رم و صفحه‌کلید LED سایر مشخصات اصلی سخت‌افزاری لپ‌تاپ Aero ۱۵ را تشکیل می‌دهد. گیگابایت مدعی است باتری حاضر در این لپ‌تاپ قادر است تا مدت ۱۰ ساعت شارژ نگه دارد.

لپ‌تاپ مخصوص بازی SAMSUNG NOTEBOOK ODYSSEY Z

شرکت سامسونگ در نظر دارد لپ‌تاپ ODYSSEY Z خود را با پردازنده Core i۷ به بازار عرضه کند که دارای سخت‌افزاری همچون نمایشگر ۶/ ۱۵ اینچی فول اچ‌دی، ۱۶ گیگابایت حافظه رم، یک ترابایت حافظه ذخیره سازی داخلی SSD از نوع NVMe PCIe و کارت گرافیک GTX ۱۰۶۰ Max-P انویدیا است. این لپ‌تاپ از لحاظ پورت‌های جانبی محصول کاملی است و یک درگاه USB ۳.۰، دو درگاه USB ۲.۰، درگاه نمایشگر HDMI و Ethernet برای آن تعبیه شده‌اند. وزن این لپ‌تاپ نیز بسیار مناسب و حدود ۵/ ۲ کیلوگرم است که البته عامل مهم این وزن کم، بدنه پلاستیکی دستگاه است.

لپ‌تاپ مخصوص بازی ASUS ROG ZEPHYRUS M

همانند دیگر لپ‌تاپ‌های فوق، لپ‌تاپ مخصوص بازی ASUS ROG ZEPHYRUS M شرکت ایسوس هم به پردازنده ۶هسته‌ای Core i۷ از نسل هشتم تجهیز شده است. از جمله مشخصات این لپ‌تاپ هم می‌توان به ۱۶ گیگابایت حافظه رم، حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۲۵۶ گیگابایتی SSD از نوع NVMe PCIe، نمایشگر ۶/ ۱۵ اینچی فول اچ‌دی با پشتیبانی از نرخ رفرش ۱۴۴Hz و کارت گرافیک GTX ۱۰۶۰ که از فناوری G-Sync هم پشتیبانی می‌کند اشاره کرد. درنهایت چهار رابط USB ۳.۱، رابط HDMI ۲.۰، یک رابط USB-C با پشتیبانی از Thunderbolt ۳ و موارد دیگر از جمله خروجی‌های صدا در اطراف بدنه هستند.

لپ‌تاپ مخصوص بازی ASUS ROG G۷۰۳

محصول جدید ایسوس با تجهیز به تراشه ۶ هسته‌ای Core i۹ اینتل راهی بازار خواهد شد و دارای سخت‌افزاری همچون نمایشگر ۵/ ۱۷ اینچی با وضوح تصویر فول‌اچ‌دی، کارت گرافیک GTX ۱۰۸۰ انویدیا با پشتیبانی از فناوری G-Sync و نرخ رفرش ۱۴۴ هرتز، ۶۴ گیگابایت حافظه رم و پورت‌های Thunderport ۳ USB-C و a mini DisplayPort, ethernet و HDMI است.