واکنش مدیران شرکت‌های تکنولوژی به حمله به یوتیوب

Susan Woicicki - مدیرعامل یوتیوب: هیچ کلمه‌ای نیست که حمله امروز به یوتیوب را بتوان با آن شرح داد. عمیق‌ترین قدردانی ما به ماموران قانون و پلیسی بود که به سرعت به این واقعه رسیدگی کردند. قلب ما با کسانی است که امروز مجروح شدند و باردیگر با هم خواهیم بود همانند یک خانواده.

ساندار پیچای - مدیرعامل گوگل: هیچ کلمه‌ای نیست که بتواند تراژدی که امروز رخ داد را شرح دهد. من و سوزان (‌مدیرعامل یوتیوب) حامی کارکنانمان در این لحظات سخت در یوتیوب هستیم. از ماموران پلیس برای عملکردشان متشکرم.

تیم کوک - مدیرعامل اپل: از طرف همه کارکنان اپل با تیم یوتیوب در گوگل همدردی می‌کنیم به خصوص قربانیان و خانواده‌هایشان.

جف بزوس - مدیرعامل آمازون: امروز برای یوتیوب و گوگل وحشتناک و تراژیک بود. بهترین‌ها را برای مجروحان این حادثه آرزو می‌کنم.

 ساتیا نادلا - مدیرعامل مایکروسافت: مایکروسافت در کنار همه تیم یوتیوب و گوگل در این حادثه است.

امید کردستانی - مدیر ارشد توییتر: درود بر همه دوستانم در یوتیوب و گوگل، در مواجهه با این حرکت بی‌معنی در کنارتان هستم.

 جک دورسی - مدیرعامل توییتر: نمی‌توانم تصور کنم که دوستانم در یوتیوب هنگام این حادثه چه حسی داشتند. ما اینجا در کنار شما و خانواده‌‌هایتان هستیم.

Aaron Levie - مدیرعامل شرکت Box: از دیدن اتفاق امروز در یوتیوب واقعا ناراحت شدم. در کنار دوستانمان در گوگل و خانواده‌هایشان هستیم.

 دارا خسروشاهی - مدیرعامل اوبر: از طرف تیم اوبر پشتیبانی‌مان را از همه اعضای تیم یوتیوب و گوگل در این حادثه اعلام می‌کنم. یک تراژدی دیگر که نشان می‌دهد باید با آزادی اسلحه مقابله کرد.