میزو 15، میزو 15 پرو و میزو 15 لایت رونمایی شدند

اجازه بدهید ابتدا سراغ قوی‌ترین عضو خانواده سری میزو ۱۵ برویم. میزو ۱۵ پرو از صفحه‌نمایش ۹۵/ ۵ اینچی ۲K OLED و پردازنده هشت هسته‌ای اکسینوس ۸۸۹۵ و پردازشگر گرافیکی Mali-G۷۱ MP۲۰ برخوردار است. حسگر اثر انگشت، ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی از دیگر مشخصات میزو ۱۵ پرو است. در قاب پشتی میزو ۱۵ پرو شاهد یک دوربین دوگانه با دو سنسور ۱۲ و ۲۰ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی هستیم که به فناوری تثبیت‌کننده تصویر OIS و EIS مجهز هستند. سنسور اصلی دوربین گوشی از گشادگی دریچه دیافراگم f/ ۱.۸ برخوردار بوده و سنسور بعدی به‌عنوان یک لنز تله‌فتو عمل خواهد کرد. دوربین سلفی میزو ۱۵ پرو نیز به یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی مجهز است. یک باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی انرژی مورد نیاز میزو ۱۵ پرو را تامین می‌کند که با یک شارژر ۲۴ واتی با فناوری شارژ mCharge ۴.۰ همراه شده است. میزو ۱۵ پرو که از رابط کاربری اندرویدی Flyme ۷ بهره خواهد برد بنابر ادعای شرکت میزو هم‌اکنون کمترین حاشیه صفحه‌نمایش به اندازه ۱۷۵/ ۱ میلی‌متر را در بازار گوشی‌های هوشمند به خود اختصاص داده و قابلیت‌های هوش مصنوعی را با خود به همراه دارد. گوشی میزو ۱۵ پرو در رنگ‌های مشکی و طلایی با قیمت ۴۷۵ دلار از یک هفته دیگر به بازار عرضه خواهد شد.

گوشی هوشمند میزو ۱۵ از یک صفحه‌نمایش کوچک‌تر ۴۶/ ۵ اینچی با پنل OLED و با رزولوشن ۱۰۸۰p بهره می‌برد. پردازنده هشت‌هسته‌ای اسنپ‌دراگون ۶۶۰ به همراه پردازشگر گرافیکی Adreno ۵۱۲، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مشخصات فنی اصلی این گوشی هوشمند را تشکیل خواهند داد. مشخصات دوربین میزو ۱۵ دقیقا مانند میزو ۱۵ پرو با یک تفاوت است که آن هم عدم به‌کارگیری EIS در آن و تنها استفاده از فناوری OIS در آن است. رابط کاربری اندرویدی Flyme ۷ نیز در میزو ۱۵ به صورت پیش‌نصب در دسترس خواهد بود. میزو ۱۵ در رنگ‌های آبی، مشکی، طلایی و سفید با قیمت ۳۹۷ دلار از یک هفته دیگر در بازارهای منتخب جهانی عرضه خواهد شد. گوشی هوشمند میزو ۱۵ لایت به صورت جداگانه از دو گوشی دیگر این سری رونمایی شده و نکته جالب اینکه در سرزمین مادری خود یعنی چین عرضه نخواهد شد. میزو ۱۵ لایت از صفحه نمایش ۴۶/ ۵ اینچی با پنل LCD بهره خواهد برد.

پردازنده هشت‌هسته‌ای اسنپ‌دراگون ۶۲۶ به همراه پردازشگر گرافیکی Adreno ۵۰۶، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مشخصات فنی اصلی این گوشی هوشمند است. ارزان‌ترین گوشی هوشمند سری میزو ۱۵ از یک دوربین با سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با گشادگی دریچه دیافراگم f/ ۱.۹ بهره می‌برد و مانند سایر اعضای سری میزو ۱۵ از یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد. یک باتری ۳ هزار میلی‌آمپرساعتی انرژی مورد نیاز آن را تامین خواهد کرد که به همراه یک شارژر ۱۸ واتی mCharge برای شارژ عرضه خواهد شد.