عکاسی با ۴ دوربین

 آنر ۹ لایت، با ارائه دوربین با لنز دوگانه ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی و دوربین اصلی گوشی، به شما این امکان را می‌دهد که تصاویری با کیفیت واضح و خیره‌کننده ثبت کنید. با ویژگی به‌روز شده و قابلیت تنظیم زیبایی، این گوشی به شما کمک می‌کند خود را در بهترین حالت ببینید.

طراحی زیبا

از منظر زیبایی‌شناسی و عملکرد، آنر ۹ لایت، فوق‌العاده نازک، براق و زیبا ساخته شده است. آنر مانند مدل قدیمی گوشی خود، در طراحی آنر۹لایت از صفحه نمایش ۲/  ۵ اینچی ساده سود می‌برد اما با حذف حاشیه‌ها توانسته گوشی جدید خود را با صفحه ۶۵/  ۵ اینچی FullView HD با حاشیه کمتر و کیفیت تصویر فوق‌العاده با نسبت بالاتری از صفحه نمایش به کل دستگاه ارائه دهد. پشت گوشی آنر۹لایت، دارای سطحی آینه‌ای است که از پوششی نوری با تکنولوژی نانو برخوردار است که باعث می‌شود در نور برق بزند و مانند الماس بدرخشد.

قدرت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری

آنر۹لایت، مجموعه‌ای از ویژگی‌های برتر شامل چیپ‌ست ۶۵۹Kirin با سرعت ۱۶ نانومتری octa-core ۶۵۹Kirin بوده و یک پردازشگر گرافیک کاملا پیشرفت (GPU)، همراه با سیستم‌عامل ۸.۰Android و ۸.۰ EMUI را ارائه می‌دهد که تجربه کار سریع‌تر و ساده‌تر را به کاربر می‌دهد. این گوشی همچنین قابلیت قفل‌گشایی با تشخیص چهره کاربر را دارد. آنر۹لایت با ظرفیت ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه موجود است و در رنگ‌های سیاه و آبی یاقوتی کبود با قیمتی مناسب به بازار ایران آمده است.