مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد در مورد برنامه‌های توسعه‌ای این شرکت، گفت: تمرکز برنامه‌های توسعه‌ای ما در سال جاری، روی افزایش تعداد کاربران و گسترش خدمات پرداخت غیرحضوری به‌ویژه نرم‌افزارهای موبایلی و خدمات پرداخت اینترنتی است. صادق با بیان اینکه توسعه اپلیکیشن پرداخت «ایوا» یکی از اولویت‌های شرکت در سال جاری است، ادامه داد: افزودن خدمات دولتی برای اجرای سیاست‌های دولت الکترونیک و فروش بیمه، از جمله قابلیت‌هایی است که در سال ۹۷ به این نرم‌افزار اضافه خواهد شد.

وی به فناوری پرداخت بدون کارت اشاره کرد و گفت: ما در این خصوص به راه حلی مبتنی بر بارکدهای دو بعدی رسیدیم که این راهکار به سبب اهمیت کارکردی‌اش در حال توسعه است. همچنین از نظر ابزار پذیرش هم بیش از ۲۰۰ هزار دستگاه کارتخوان ما قابلیت پرداخت مبتنی بر NFC را دارا هستند.  مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد، با بیان اینکه موضوع ورود شرکت پرداخت الکترونیک سداد به بورس در هیات‌مدیره در حال بررسی است، افزود: تا این لحظه تصمیم قطعی در این مورد گرفته نشده است. صادق به اهداف و راهبردهای شرکت پرداخت الکترونیک سداد در سال جاری اشاره کرد و گفت: یکی از اهدافی که شرکت همواره در حال پیگیری آن بوده، توسعه گستره مشتریان است، در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد مشتریان ما دارندگان حساب بانک ملی هستند. صادق درباره رابطه این شرکت با بانک ملی ایران، گفت: این رابطه دو جنبه دارد، از یک سو نوعی رابطه سهامداری در میان است و از سوی دیگر موضوع ارائه سرویس، با این حال ما قصد داریم سهم سایر بانک‌ها را نیز افزایش دهیم.

وی افزود: افزایش سهم بازار شرکت در پرداخت‌های غیرحضوری به‌ویژه پرداخت‌های موبایلی، از دیگر اهداف و راهبردهای شرکت پرداخت الکترونیک سداد است که در حال حاضر سهم این شرکت در بازار پرداخت‌های غیرحضوری، کمتر از یک درصد است که امیدواریم تا ۲ سال آینده این میزان را به ۱۵ تا ۲۰ درصد افزایش دهیم. همچنین در خبر دیگری از این شرکت اعلام شد که مراسم اهدای جوایز این شرکت با حضور هیات‌مدیره و مدیرعامل بانک ملی ایران برگزار شد. در ابتدای مراسم صادق، مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد با بیان اینکه این شرکت هر سال برای قدردانی از پذیرندگان و تشویق آنها به استفاده بیشتر از کارتخوان‌های بانک ملی ایران جشنواره‌های عمومی و اختصاصی متعددی برگزار می‌کند، گفت: در جشنواره سال گذشته ما یک روز در میان یک جایزه ۱۰ میلیون تومانی را به قید قرعه به پذیرندگان اهدا کردیم و جایزه بزرگ پایان دوره ما یک مرسدس بنز سری E بود که به برنده خوش‌شانس این دوره داده شد.