ESPN: این اپلیکیشن مربوط به شبکه مشهور ESPN محبوب‌ترین اپلیکیشن موبایل ورزشی در آمریکای شمالی است. اخبار و اطلاعات رویدادهای ورزشی و گزارش آنها را در این اپ می‌توان دید، ضمن اینکه یک رده‌بندی اختصاصی مخصوص جام جهانی فوتبال دارد که جدول همه گروه‌ها، لحظات حساس، آمار بازی‌ها و جزئیات دیگری را در آن می‌توان دید.

اپلیکیشن رسمی جام جهانی ۲۰۱۸ فیفا :کسانی که از سال‌ها قبل با اپلیکیشن‌های فیفا آشنایی دارند می‌دانند که فیفا یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها را تولید می‌کند، اپلیکیشنی که لحظه به لحظه ۶۴ بازی جام را می‌توان از طریق آن دنبال کرد. عکس و ویدئوی بازی‌ها، تحلیل و بسیاری اطلاعات در مورد بازی‌ها در این اپلیکیشن در دسترس شماست به جز این با رای‌دهی می‌توانید بهترین بازیکن میدان را انتخاب کنید.

FotMob World Cup ۲۰۱۸: فوت‌موب یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها برای علاقه‌مندان به فوتبال و طبیعتا الان برای عاشقان جام جهانی است. این اپ تمامی نیازهای پوشش زنده مسابقات را برای دارندگانش فراهم می‌کند. این اپلیکیشن برای جام جهانی یک به‌روزرسانی جدید داشته و ویژگی‌های جدیدی به خود اضافه کرده، از جمله اضافه کردن ویژگی تخمین نتایج و Push Notifocation برای تیم مورد علاقه‌تان.

Google news:  گوگل نیوز هم با اضافه کردن بخش ویژه جام جهانی با نام Worldcup Tracker تلاش دارد علاقه‌مندان به این رویداد را به استفاده از این اپلیکیشن ترغیب کند. اما خبر بد اینکه فقط کاربران آمریکا، بریتانیا، فرانسه، آلمان، ‌برزیل، مکزیک، آرژانتین، پرو و کلمبیا قادر به استفاده از امکان Worldcup Tracker هستند.

Fox Sports: فاکس اسپورتز اپلیکیشنی است که حق پخش تک تک بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ را هم دارد. در صورتی که اشتراک این شبکه را داشته باشید می‌توانید به صورت زنده بازی‌های جام را ببینید و یکی از ویژگی‌های جذاب آن پخش زنده به صورت ۳۶۰ درجه است که البته برای دیدن بازی به آن شکل باید با عینک واقعیت مجازی و اپلیکیشن اختصاصی Fox Sports VR این‌کار را انجام دهید که حسی مشابه حضور در خود استادیوم دارد.

اپلیکیشن‌های پخش زنده : در صورتی که فقط به دنبال پخش زنده باشید اپلیکیشن‌های متعددی در این زمینه وجود دارد، البته اغلب این اپلیکیشن‌ها پولی هستند و برای استفاده از آنها باید اشتراک خریداری کنید.  از جمله این اپلیکیشن‌ها می‌توان به DirecTV Now (نسخه iOS [۱۲] و  نسخه اندروید [۱۳]) اشاره کرد که حق اشتراک آن ماهانه بین ۳۵ تا ۷۰ دلار است. HBO now و Hulu و نت‌فلیکس هم انتخاب‌های دیگری هستند که همه سرویس‌های اشتراکی ویدئو هستند.

Onefootball - World Cup News :یکی از اپلیکیشن‌های مشهور که هم خبرهای فوتبالی جام جهانی را به شما نشان می‌دهد و هم ویدئوهای شبکه‌های اجتماعی مرتبط را برایتان بسته‌بندی و عرضه می‌کند.