پرچمدار Galaxy Note 9 شبیه Note 8 خواهد بود

یکی از منابع آگاه چینی که تا به حال گزارش‌های معتبری در زمینه اخبار محصولات هوشمند منتشر کرده اخیرا ادعا کرده است که پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی Galaxy Note ۹ بیش از آنچه انتظارش را داریم شبیه Galaxy Note ۸ (نسل قبلی) طراحی می‌شود و به این ترتیب اغلب تصاویر رندر شده منسوب به این گوشی سطح بالا که اخیرا منتشر شدند و از افزایش نسبت صفحه نمایش به بدنه دم می‌زدند، صحت ندارند. به نظر می‌رسد که کمپانی سامسونگ تصمیم گرفته است به بازطراحی و رفع عیوب Galaxy Note ۸ در Galaxy Note ۹ بیش از طراحی و تعبیه ویژگی‌های تازه اهمیت دهد. البته پیش‌بینی می‌شود که حسگر اثرانگشت این پرچمدار تازه مانند آنچه در نمای ظاهری Galaxy S۹ و S۹ Plus شاهدش بودیم حالا از کنار لنز اصلی به زیر آن منتقل شود اما همچنان در پنل پشتی باقی بماند.

طراحی گوشی‌های سامسونگ از سال ۲۰۱۷ تاکنون دستخوش تغییرات چشمگیری نشده، چراکه کمپانی سازنده معتقد است آنچه نیاز به اصلاح ندارد را نباید تغییر داد و عمدتا از همین استراتژی در طراحی محصولاتش پیروی می‌کند. محصولات هوشمند رده بالای سامسونگ همچنان از زیباترین گوشی‌های موجود در بازار به شمار می‌روند و مورد علاقه کاربران و منتقدان هستند. انتظار می‌رود که عمده تغییرات Galaxy Note ۹ هم در سخت‌افزار و امکانات داخلی آن باشد و در نمای ظاهری شاهد تفاوت چندانی نسبت به نسل قبلی آن نباشیم. به این ترتیب پیش‌بینی می‌شود که پرچمدار بعدی سامسونگ با پردازنده تازه‌تر، دوربین‌های بهتر و همچنین نرم‌افزار منسجم‌تر و پایدارتری نسبت به Galaxy Note ۸ معرفی شود.

Galaxy Note ۹ هم ممکن است با دوربین دوگانه روانه بازار شود اما هنوز نمی‌دانیم سامسونگ لنزهای آن را با دیافراگم متغیر طراحی می‌کند یا همچنان از دیافراگم ثابت بهره می‌برد. انتظار می‌رود پرچمدار Galaxy Note ۹ سامسونگ در تاریخ ۹ اوت (۱۸ مرداد) در خلال یک رویداد Unpacked دیگر در نیویورک معرفی و پیش‌فروش آن هم تا اواخر ماه اوت آغاز شود. علاوه ‌بر این فبلت تازه اندرویدی، پیش‌بینی می‌شود که کمپانی سامسونگ از ساعت هوشمند Gear S۴ و تبلت سطح بالای Galaxy Tab S۴ هم تا ماه آینده پرده بردارد.