بالشی که موسیقی پخش می‌کند

 Flexound Humu، بالشی امروزی است و می‌تواند صدا و موسیقی پخش کند. قیمت این بالش ۳۰۰ دلار است و پروژه‌ای بوده که سرمایه تولید آن از طریق وب‌سایت Indiegogo جمع‌آوری شده است. این بالش که قرار است ماه سپتامبر-شهریور- امسال به بازار عرضه شود، می‌تواند برای گوش دادن به موسیقی هنگام خواب، دیدن فیلم یا هنگام بازی‌های ویدئویی کاربرد داشته باشد. شاید بتوان ادعا کرد که این بالش در حقیقت وسیله‌ای مابین اسپیکرها و هدفون‌ها محسوب می‌شود که هم محدودیت هدفون‌ها را ندارد و هم می‌تواند موسیقی را به صورت تقریبا اختصاصی برای کاربر پخش کند.

بالش Humu می‌تواند سبک جدیدی از سیستم پخش صدا ارائه کند، سبکی که تا پیش از این نمونه آن دیده نشده است. این بالش قادر است با حرکات و ضربات ویبره به خصوصی که دارد، تجربه جدیدی از گوش کردن به موسیقی یا دیدن فیلم برای کاربر را به همراه بیاورد. قابلیت اتصال این بالش، بلوتوث و دانگل ۵/ ۳ میلی متری است، همچنین با میکرو‌یو‌اس‌بی شارژ می‌شود. بسیاری از منتقدان و تحلیلگران اعلام کرده‌اند که استفاده از این بالش برای فیلم دیدن یا گیمینگ بسیار هیجان‌انگیز است. صدای این بالش ظاهرا طوری است که گویا دور سر را فرا گرفته و به صورت تک‌بعدی و نقطه‌ای به گوش نمی‌رسد.

یکی از قابلیت‌های منحصر به فرد بالش Humu، پخش صدا با کیفیت  near-field quality است؛ به این معنی که صدا به محض خروج از بالش تقریبا از بین می‌رود. البته افراد دیگری که در اتاق حضور دارند، همچنان قادر خواهند بود صدای موسیقی را که شما گوش می‌دهید بشنوند اما به محض برداشتن سر از روی بالش، ولوم صدا به صورت حیرت‌انگیزی کم شده و باعث مزاحمت اطرافیان نخواهد شد. در حال حاضر تنها ایرادی که شاید بتوان از این محصول گرفت، قابلیت‌های اتصال محدود آن است. اتصال این دستگاه به پلت‌فرم‌های ایکس باکس یا پی‌سی با سیم صورت می‌گیرد که می‌تواند برای برخی ناامید‌کننده باشد. به علاوه این بالش برای استفاده بیش از یک نفر، چندان راحت نیست. همچنین با وجود اینکه اندازه این بالش تقریبا استاندارد است اما کناره‌های آن (جایی که اسپیکرها قرار دارند) کمی سفت‌تر از حالت معمول است که شاید برای کارهایی مانند دیدن فیلم کمی آزاردهنده شود.