نصب دوباره بازی‌های قدیمی

یک کاربر گفته که پسر هفت ساله‌اش برای دور زدن  Screen Time به حذف و نصب دوباره بازی‌ها متوسل می‌شود. کاری که باعث دور زده شدن این محدودیت می‌شود. این کاربر می‌نویسد وقتی زمان استفاده از یک اپلیکیشن تمام می‌شود او اپلیکیشن را حذف می‌کند و بعد از اپل‌استور دوباره آن را دانلود و نصب می‌کند و این‌بار بازی بدون محدودیت کار می‌کند.

 ویژگی‌های پنهان در iOS ۱۲

ویژگی Screen Time در این است که به والدین اجازه می‌هد که زمان استفاده از یک گروه اپلیکیشن - مثلا بازی - را محدود کنند و مثلا زمان بازی‌ها را یک ساعت تعیین کنند اما ظاهرا این ویژگی شامل اپلیکیشن‌هایی که تازه نصب شده‌اند، نمی‌شود.

 دیدن یوتیوب از طریق Messages

یک کاربر دیگر می‌گوید که فرزندش برای شکستن محدودیت تماشای اپلیکیشن یوتیوب لینک آن را برای خودش از طریق iMessages می‌فرستد و به این ترتیب در آنجا بدون محدودیت تماشا می‌کند. او می‌گوید که به‌خاطر این موضوع از فرزندش ناراحت نشده و البته مایل هم نیست که خود اپلیکیشن iMessages را مورد محدودیت Screen Time قرار دهد چون می‌خواهد ارتباطش با فرزندش را از این طریق حفظ کند.

 محدودیت Screen Time

یک کاربر دیگر به برخی محدودیت‌های Screen Time اشاره می‌کند از جمله اینکه راهی برای مدیریت Screen Time از طریق اکانت‌وب iCloud یا یک دستگاه اندرویدی وجود ندارد و حتما باید این‌کار از طریق یک دستگاه موبایل iOS انجام گیرد. اپل حداقل می‌توانست به کاربران مک اجازه دهد که Screen Time فرزندانشان را مانیتور کنند. او همچنین اشاره می‌کند اگر فرزندش چند ‌بار پسورد عبور از Screen Time را به اشتباه وارد کند، باعث می‌شود دسترسی همه به Screen Time برای مدت ۱۰ روز محدود شود، هرچند از دستگاه iOS دیگر می‌توان تغییراتی را اعمال کرد.