سامسونگ: انتظار می‌رود سامسونگ با گلکسی اس ۱۰ سال خوبی را پیش رو داشته باشد. سامسونگ در زمینه ساخت موبایل پیشرفت‌های فوق‌العاده داشته است و با اختلاف رهبر بازار موبایل جهان است. سامسونگ موفق شد در پرچمداران خود جک هدفون را نگه دارد و به بریدگی یا ناچ که کابوس سال گذشته بود تن ندهد. انتظار می‌رود سال ۲۰۱۹ سامسونگ دوربین جلو را در بیاورد تا همچنان ناچ را نداشته باشد و در عین حال صفحه نمایش را وسیع‌تر کند.

اپل: محصولات اپل برای دوستداران تکنولوژی و به‌ویژه طرفداران این برند همیشه جذاب است. در سال ۲۰۱۸ خلاقیتی از اپل در ساخت آی‌فون ندیدیم و عملا همان آی‌فون ۲۰۱۷ دوباره معرفی شد! اما این مدل برای اپل طبیعی است و از نام‌گذاری هم مشخص است. اما امسال منتظر هستیم تا اپل آی‌فون ۱۱ را معرفی کند که باید از تکنولوژی‌های بسیار خوبی برخوردار باشد و شایعات حاکی از تغییرات مهم در این موبایل پرطرفدار است. اپل احتمال دارد امسال نسخه جدیدی از مک‌پرو خود را هم به بازار عرضه کند. اما از مک‌پرو واجب‌تر مک بوک است. احتمال می‌رود امسال اپل دستی به سر و روی کامپیوترهای خود بکشد و نسخه جدیدی از آی‌مک و مک بوک را هم به بازار معرفی کند.

تسلا: تسلا هم به‌عنوان خلاق‌ترین خودروساز امسال برای محصول جدید خودش را آماده می‌کند. این خودرو که احتمالا مدل Y نام دارد قرار است سال ۲۰۱۹ رونمایی شود. یک موضوع گیج‌کننده درباره تسلا نام‌گذاری این کمپانی است. اول با مدل S شروع شد و بعد مدل ۳ آمد و پس از آن هم مدل X و حالا مدل Y که یک نوع عجیبی از نام‌گذاری است!