مظفری گفت: از این میزان ۵/ ۱۲ درصد در شهر تهران و بقیه در سایر شهرها حضور دارند که شرکت‌ها می‌توانند به‌صورت انتخابی از بین این کاربران محدوده‌های خاصی را از نظر اطلاعات جمعیت‌شناختی برای پاسخ به نظرسنجی‌هایشان انتخاب کنند. مدیر عامل شرکت پژوهش بازار پویا گفت: تحقیقات بازار و تحقیقات بازاریابی نقش بسیار مهمی در فرآیند تصمیم‌گیری، به خصوص در ارائه اطلاعات به روز و دقیق جهت اتخاذ تصمیم دارد و مدیران برای آگاهی یافتن از نیاز‌ها و خواسته‌های مشتریان، موقعیت بازار، تغییرات فناوری و وسعت رقابت، به اطلاعات به روز و جدید نیاز دارند. وی گفت: هدف از اطلاعاتی که برای تصمیم‌گیری جمع‌آوری می‌شود کاهش خطای تصمیم‌گیری و بهبود فرآیند آن، به منظور جلوگیری از آزمون و خطا است؛ زیرا تصمیمات بهتر از اطلاعات بهتر به دست می‌آید.  مظفری افزود: بر اساس آمارهای انجمن بین‌المللی تحقیقات بازار (ایزومار) در سال ۲۰۱۴،‌ شرکت‌های خارجی فعال در بازار ایران حدود ۳۰ میلیون دلار در حوزه تحقیقات بازار و نظرسنجی گردش مالی داشتند در حالی‌که این میزان در دنیا به رقم ۴۴ میلیارد دلار می‌رسد و حدود ۴۵ درصد تحقیقات بازار در دنیا به‌صورت نظرسنجی آنلاین انجام شده که در حال حاضر این مقدار در ایران نزدیک به ۵ درصد است.

مدیرعامل بپرسیم در تشریح این اپلیکیشن گفت: این برنامه در قالب اپلیکیشن موبایل برای کاربران اندروید و iOS و نسخه تحت وب ارائه شده که کاربران با پاسخگویی به نظرسنجی‌ها امتیاز کسب کرده و با امتیازات خود می‌توانند در قرعه‌کشی‌های فصلی شرکت کرده یا معادل نقدی و اعتباری امتیازات خود را دریافت کنند. وی گفت: تاکنون چند پروژه تحقیقات بازار و نظر‌سنجی با شرکت‌های داخلی فعال در حوزه مخابرات، لوازم خانگی و دیجیتال در ایران انجام داده‌ایم خصوصا در شرایط بعد از تحریم به علت قیمت بالای ارز و عدم همکاری با شرکت‌های خارجی نظرسنجی، همکاری بیشتری با شرکت‌های مختلف در این زمینه را آغاز کرده‌ایم.

مظفری در خاتمه با اشاره به اینکه در سال‌های ۹۳ و ۹۴ هیچ گونه سیستم تحقیقات بازار آنلاینی در کشور وجود نداشت و سیستم‌های نظر‌سنجی موجود هم به‌صورت ناشناس نظر‌سنجی را انجام می‌دادند گفت: در آن شرایط نتایج ممکن است دستکاری شود و به‌طور کلی اطلاعات کاملا مبهم است در حالی که در این سیستم، سابقه تمامی پاسخ‌ها در جامعه آماری ما ثبت شده است. در آن زمان سهم عمده این حوزه نظرسنجی‌های آفلاین نظیر نظرسنجی‌های تلفنی و کتبی بود و نظرسنجی‌های آنلاین سهم ناچیزی در کشور داشت.