با توجه به حضور قدرتمند شرکت‌های بزرگ سازنده گیم شاهد تعداد قابل‌توجهی از بازی‌های محبوب و به‌یادماندنی برای این کنسول در این سال‌ها بوده‌ایم. اما سایت سی‌نت اخیرا لیستی از محبوب‌ترین بازی‌های پلی‌استیشن ۴ منتشر کرده است.

13 (7)

 Red Dead Redemption 2

مدت زمان زیادی از عرضه بازی جدید Rockstar گذشته اما بازی

Red Dead Redemption ۲ ارزش صبر کردن داشته است.

یکی از بهترین بازی‌های ویدئویی که تاکنون ساخته شده است.

 

 اسپایدر من ( Spider-Man)

بعد از بتمن احتمالا اسپایدرمن بهترین بازی ویدئویی سوپرقهرمانی است. اسپایدرمن که بسیاری آن را کارتون و فیلم‌های آن را هم خوب به‌یاد می‌آورند حالا روی پلی‌استیشن هم بسیار مورد توجه است.

از این جهت اسپایدرمن یکی از بهترین بازی‌های پلی‌استیشن ۴ حتما باید آن را بازی کرد.

 Assassins Creed Odyssey

بازی Assassin’s Creed Odyssey قطعا یک بازی بزرگ است. حدود پنج ساعت طول می‌کشد که داستان بازی گسترش پیدا کند. برای اینکه بازی به گام مورد نظر خود برسد باید ۲۰ ساعت بازی کنید. اما زمانی که روی ریل افتاد دیگر باید خودتان را برای گذاشتن وقت زیاد روی آن آماده کنید.

 خدای جنگ (God Of War)

 با این بازی پلی‌استیشن دوباره اختراع شد.

بازی خدای جنگ واقعا بازی خوبی است. البته کمی طول می‌کشد به سیستم جنگی آن عادت کنید اما وقتی شروع کردید دیگر آن را رها نخواهید کرد. بازی برای پلی‌استیشن ۴ (و البته پلی‌استیشن ۴ پرو) عالی پرداخت شده و به‌خصوص برای سیستم نمایش ۶۰ فریم بر ثانیه.

13 (6)

Apex Legends

 بازی Apex Legends را کسی تا به حال ندیده است. در سال ۲۰۱۸ بازی Fortnite جهان را در حاکمیت خود درآورد اما حالا زمان آن رسیده که ژانر سلطنتی- افسانه‌ای با بازی Apex Legends تحت حمله قرار گیرد.

به‌خصوص اگر بدانید هسته اصلی دیزاین این بازی همان کسانی هستند که بازی Call of Duty ۴: Modern Warfare را طراحی کرده‌اند. منتظر دیدن این بازی هستیم.

13 (4)

 Horizon: Zero Dawn

اگر به بازی‌های با کمان علاقه‌ دارید عاشق این بازی خواهید شد. یک بازی فوق‌العاده جذاب با شخصیت‌های چند لایه بی‌شک جزو بهترین‌ بازی‌های پلی‌استیشن ۴ است.

 Bloodborne

شرکت FromSoftware اصولا بازی‌های بدی تولید نمی‌کند. در واقع تخصص آنها تولید بازی‌هایی با سبک کلاسیک و عصر پارینه سنگی است. اما بازی Bloodborn بی‌تردید بهترین بازی تولید شده توسط این شرکت است.

دنیایی نو با سبک جنگی و چرخش در ژانر ارواح همه از این بازی یک گیم جذاب ساخته است.

 The Witcher 3

ذهن دنیای باز بسیار وسیعی است که به نوعی باعث قربانی شدن عمق نمی‌شود. این بازی تصویری باشکوه و شگفت‌آوری از یک ماموریت در دنیای سنتی است. در هنگام این بازی آماده باشید زندگی‌تان را فدا کنید و آن را در لیست بهترین بازی‌های پلی‌استیشن ۴ قرار دهید.

13 (5)

 Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

از دیدگاه بیان داستانی این بازی یک آشفتگی خشن و ناتمام است. اما این موضوع اهمیتی ندارد. هسته اصلی متال گیر ۵ مانند بازی موش و گربه فرار و تعقیب است. در نظر داشته باشید این بازی فوق‌العاده پیچیده است.

 Rocket League

راکت لیگ بازی فوتبال با ماشین‌هاست و بسیار جذاب است و باورکردنی نیست که در جهان واقعی هم چنین بازی و چنین لیگی وجود دارد.

بازی جذابی که فقط باید آن را بازی کنید و البته در بین بهترین بازی‌های پلی‌استیشن ۴ قرار میگیرد.

 Uncharted ۴: A Thief’s End

طبیعتا بازی Uncharted ۴ بازی نیست که از آن بخواهید وارد این سری بازی بشوید اما همین بازی معیاری عالی برای بازی‌های روایی گرافیکی است. ساختار روایی این داستان بی‌نظیر بوده و یکی از زیباترین بازی‌هایی است که تاکنون برای پلی‌استیشن ۴ تولید شده.

 The Witness

اگر با بازی‌هایی مانند Metroid و Zelda آشنا باشید با سبک آرام پیشرفت داستان بازی و بازکردن قفل‌های مرحله بعد آشنا هستید. بازی The Witness هم از همان نوع است. بازی که ذهن شما را ارتقا می‌دهد و با معماهایش باز می‌کند. بازی فوق‌العاده خوبی است.

 Undertale

 این بازی برای کسانی است که بازی‌های ویدئویی زیادی دارند. در واقع علاقه‌مندان حرفه‌ای بازی باید این بازی را هم تجربه کنند که بسیار بامزه و خنده‌دار است و جزو لیست بهترین بازی‌های پلی‌استیشن ۴ قرار می‌گیرد.

13 (2)

 What Remains of Edith Finch

یک بازی منحصربه‌فرد که روی داستان متمرکز شده است. گیم از طریق نریشن پیش می‌رود و هرچند کوتاه به‌نظر می‌رسد اما بسیار تاثیرگذار است.

بازی شبیه به Gone Home و Dear Esther است. اگر آن بازی‌ها را دوست دارید این بازی جذاب پلی‌استیشن ۴ هم چشم شما را خواهد گرفت.

 DOOM

کیست که این بازی را نشناسد؟

حقیقت این است که این بازی بسیار خوب است و چندین نسل را به هم پیوند داده است.

بازی تیراندازی اول شخص و نزدیک شدن به شیاطین چیزی است که ممکن است شما را به شدت هیجان‌زده کند. یکی از بهترین بازی‌های پلی‌استیشن ۴.

 Nier: Automata

این بازی در دوره‌ای همزمان با بازی‌هایی چون Breath of the Wild, Mario Odyssey و Horizon: Zero Dawn عرضه شد اما مردم این بازی را از آنها بسیار بیشتر دوست دارند.البته نه همه مردم اما به هر حال این بازی شایسته بهترین تقدیرهاست چراکه بسیار خوب است.یکی از بهترین بازی‌های پلی‌استیشن ۴.

13 (3)

 Resident Evil 7

گاهی اوقات دوباره بازی رزیدنت اویل تبدیل به بهترین می‌شود. این چرخه همیشه ادامه دارد. رزیدنت اویل ۲ خوب بود و رزیدنت اویل ۴ عالی بود.

رزیدنت اویل ۵ و ۶ معرکه نبود اما رزیدنت اویل 7 عالی است. باید خوشحال باشید بازی‌‌ای را دوست دارید که پدربزرگتان هم آن را بازی کرده است.

این بازی کمی وحشی است خودتان را آماده کنید.

 Titanfall 2

یک بازی معرکه در ژانر شلیک اول شخص. شبیه هر بازی شلیک دیگر است اما به همراه پریدن از دیوار، پرش دوطرفه و تبدیل شدن به روبات‌های غول پیکر. چیزی که بچه‌های امروزه را عاشق خود می‌کند.

راستش را بخواهید این بازی شبیه هر بازی شلیک دیگری نیست، خیلی بهتر است. پس می‌رود در لیست بهترین بازی‌های پلی‌استیشن ۴.

 Overwatch

به احتمال زیاد بازی اورواچ را خوب می‌شناسید.

این بازی روی PC فوق‌العاده خوب جواب می‌دهد اما نسخه کنسولی آن هم جذاب است. کاراکتر‌های خوب طراحی شده و یک شلیک‌کننده معرکه و یک بازی خوب بالانس شده همه آن چیزی است که این بازی را جزو بهترین بازی‌های پلی‌استیشن ۴ کرده است.

 Destiny 2: Forsaken

اگر بازی Destiny را دوست داشته باشید می‌خواهید این بازی و مراحل آن را بارها و بارها بازی کنید.

یکی از بهترین بازی‌های پلی‌استیشن ۴ که جهان را برای علاقه‌مندان گیم دلپذیر کرده است. دستینی ۲ یکی از بهترین بازی‌های پلی‌استیشن ۴ است که نباید آن را از دست داد.

13 (1)

 Dark Souls 3

روح سیاه ۳ مانند همه بازی‌های ارواح پلید توانسته ذوق و سلیقه شیفتگان گیم را به خود جلب کند. به‌طور کل بازی‌های سری Dark Souls جذاب است و نسخه سوم این سری بازی هم بسیار سبک مدرن و جذابی دارد. از نظر گرافیکی یکی از بهترین بازی‌هاست که در جمع بهترین بازی‌های پلی‌استیشن ۴ جای می‌گیرد.

 INSIDE

بازی کوتاه و تاثیرگذاری که مدتها پس از بازی کردن در ذهن شما باقی خواهد ماند.

یکی از گیم‌های فراموش نشدنی که اگر توضیح بیشتری بدهیم آن را خراب کرده‌ایم. فقط بدانید این بازی دارای جلا و هوشمندی منحصر به فرد و جالب است.

 Monster Hunter: World

یک بازی هیولایی برای دوستداران این دسته از بازی‌ها. بازی مونستر هانتر بسیار مورد توجه واقع شده و بسیار درباره آن صحبت می‌کنند.

در این بازی باید هیولاها را شکار کنید.

13 (8)

 Resident Evil 2

رزیدنت اویل ۲ احتمالا بهترین بازی ویدئویی است که تاکنون ساخته شده است.

یک گیم تلفیقی اکشن – ماجرایی ترسناک. حل کردن معماهای آسان و متوسط و پیدا کردن کلیدها و اشیا و... همه این بازی را در جمع بهترین بازی‌های پلی‌استیشن ۴ قرار داده است.