این بسته عیدانه که به‌صورت رایگان برای مشترکان فعال می‌شود، در قالب اعتبار داخل شبکه همراه اول بوده و مشترکان می‌توانند برای مکالمه و پیامک داخل شبکه همراه اول یا اینترنت موبایل، از آن استفاده کنند. در این طرح خرید بسته یا استفاده از سرویس‌های ارزش افزوده، تماس‌های رومینگ، خارجه و تلفن ثابت، با اعتبار عیدی امکان‌پذیر نیست. با وجود اینکه مشترکان تنها برای یک بار امکان ثبت‌نام و دریافت بسته عیدانه را در طول بازه زمانی مذکور دارند، اما ممکن است براساس رفتار مصرفی، برای برخی از مشترکان علاوه بر بسته‌های اعتبار، یک گیگابایت اینترنت نیز ارائه شود که باز هم مهلت استفاده از آن از زمان فعال‌سازی تا روز سیزدهم فروردین است. استعلام بسته هدیه هم از طریق کد دستوری #۰*۹۸* امکان‌پذیر است؛ همچنین برای دریافت راهنما می‌توان از کد دستوری #۹*۹۸* استفاده کرد.

 همچنین این روابط عمومی اعلام کرد همراه اول در راستای اجرای مسوولیت اجتماعی،از باغ گیاه‌شناسی ملی حمایت کرد و همچنین با هدف حمایت از محیط‌زیست، اقدام به اجرای کمپین حذف قبوض کاغذی خود کرده و در این راه کمک شایانی به نگهداری درختان و حفظ گونه‌های گیاهی کرده است. علاوه بر این، از دو سال گذشته در راستای حفظ و حراست هر چه بیشتر از محیط‌زیست در قالب یکی از پروژه‌های مسوولیت اجتماعی‌اش، وارد تفاهمی با موسسه تحقیقاتی جنگل‌ها و مراتع کشور شد.

این تفاهم‌نامه ۲۱ اسفند با حضور شاهین آرپناهی؛ مدیرکل ارتباطات همراه اول در محل باغ گیاه‌شناسی ملی برای سال ۹۸ منعقد شد. وی درباره مفاد مطرح در این تفاهم‌نامه اظهار کرد: موسسه تحقیقاتی جنگل‌ها و مراتع کشور متعهد به حفظ، نگهداری و کاشت گونه‌های گیاهی در محل قطعه همراه اول به مساحت تقریبی ۱۰۰ مترمربع و مزین به لوگوی همراه اول می‌شود. مدیر کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران ادامه داد: همچنین این موسسه متعهد به کاشت و نگهداری حداقل ۵۰۰ گونه گیاهی انحصاری و در معرض خطر در محل باغ گیاه‌شناسی ملی ایران می‌شود.