۱- اشتغال‌زایی: طرحی برای ایجاد زیرساخت ده‌ها هزار شغل آماده کرده‌ایم. با آموزش، کمک‌های بیمه‌ای و مالیاتی و پیش‌خرید محصولات ایرانی روستایی قرار است کارهای بزرگی انجام دهیم.

‌۲‬- مهم ‎حق الناس است: سرعت و کیفیت بالا و ارزان حق شما است. به‌جای شما رأی ندهند و نظر شما تغییر نکند حق شماست. حفاظت از حریم‌شخصی و امنیت شما، نبود پیامک مزاحم و برخورد با کلاهبرداری‌ها حق شما است. گزارش به مردم بدهیم و بر ما نظارت کنید حق شماست. این روند در سال بعد ادامه خواهد یافت.

‌۳- گسترش ‎دسترسی‌همگانی: سال ۹۷ به لطف خدا پر‬ برکت بود. در شهرها فیبرنوری تا خانه ارائه شد و تعداد روستاهای دارای دسترسی به ۴G افزایش ۱۰۰ درصدی داشتند که موجب مهاجرت معکوس و رونق اقتصادی برای آنها مانند کلپورگان و دَرَک می‌شود. اگرچه تحریم‌ها مانع جدی هستند اما اراده ما محکم‌تر است.

‌۴-‎ شفاف‌سازی برای شما: اژدهای هفت سر و اختاپوس فساد با اجرای دولت‌الکترونیکی نابود خواهند شد. با اجرای کارت سوخت بانکی و رجیستری موبایل، مانع هزاران میلیارد تومان رانت شدیم. دفترچه بیمه و سلامت الکترونیکی مهم‌ترین برنامه این حوزه در‬ سال ۹۸ خواهد بود. اما نیاز است بقیه هم همکاری کنند.

‌۵‬-پیشرفت ‎صنعت‌فضایی: ماهواره‌های بسیاری در حال ساخت هستند که برای حل مسائل زیست‌محیطی و بلایای طبیعی مطابق آخرین فناوری‌ها طراحی شده‌اند. این ماهواره‌ها در صف انتظار قرارگیری در مدار هستند.

‌۶‬- محتوای سالم، جامعه سالم: زمانی که دیگران بی‌خیالند و به تخریب مشغولند، انصاف است دست روی دست بگذاریم؟ ‎جشنواره کودک‌آنلاین و حمایت از تولیدکنندگان محتوای داخلی را ادامه خواهیم داد تا خانواده و نسل آینده سالم و پرنشاطی داشته باشیم.

‌۷-‎ آینده‌‬ روشن متعلق به شماست: ‎جوان‌گرایی به کشور، انگیزه و شجاعت تزریق می‌کند. انتصاب ۳۰۰ مدیر جوان و افزایش ۳۰ درصد مدیریت بانوان را کافی نمی‌دانیم و باید در سال آینده بسیار بیشتر شود. کلید راهگشای اقتصاد در دستان کسب‌وکارهای نوپاست. به یاری خدا سال بعد، سال موفقیت آنها خواهد بود.