۱- از سال ۲۰۱۳ میلادی تاکنون بالغ بر ۱۴ میلیارد و ۷۱۷ میلیون و ۶۱۸ هزار و ۲۸۶ سرقت اطلاعاتی در سراسر جهان به ثبت رسیده است.

۲- در ژانویه سال ۲۰۱۵ میلادی یک هکر روسی تحت عنوان peace به بالغ بر ۱۱۷ میلیون آدرس پست الکترونیک و گذرواژه کاربران در شبکه اجتماعی لینکدین دسترسی پیدا کرد.

۳- در سال ۲۰۱۶ میلادی، موسسات تحقیقاتی و آماری فعال در حوزه امنیت سایبری اعلام کردند که ۹/ ۴۵ درصد از سرقت‌های اطلاعاتی که در ایالات‌متحده آمریکا رخ داده، بخش تجارت و شرکت‌های فعال در این حوزه در این کشور را هدف گرفته است.

۴- در سال ۲۰۱۸ میلادی، ۲/ ۲۹ درصد از سرقت‌های اطلاعاتی در ایالات‌متحده آمریکا در بخش سلامت، بهداشت و درمان رخ داده است.

۵- ۹/ ۱۰ درصد از حملات سایبری آمریکا در سال گذشته میلادی نیز به بخش بانکداری و اقتصاد مالی اختصاص یافته است. این در  حالی است که تنها ۸ درصد از سرقت‌های اطلاعاتی در بخش دولتی و نظامی روی داده است.

۶- در ۶ ماه نخست سال ۲۰۱۸ میلادی بالغ‌بر ۳ میلیارد و ۳۵۳ میلیون و ۱۷۸ هزار و ۷۰۸ سرقت اطلاعاتی به ثبت رسید.

۷- در سال ۲۰۱۸ میلادی، اطلاعات بالغ بر ۵۰ میلیون کاربر فعال در شبکه اجتماعی فیس‌بوک تحت تاثیر همکاری با موسسه تحقیقاتی و مشاوره‌ای کمبریج آنالتیکا و حمله سایبری متعاقب آن به سرقت رفت.

۸- در سال ۲۰۱۷ میلادی، ۸۶ درصد از سرقت‌های اطلاعاتی و حملات سایبری در منطقه آمریکای شمالی صورت گرفته است.

۹- در اروپا و شرق آسیا و اقیانوسیه، حملات سایبری و سرقت‌های اطلاعاتی ۶ درصد گزارش و اعلام شده است.

۱۰- یک درصد از حملات سایبری و سرقت‌های اطلاعاتی نیز در خاورمیانه و آفریقا صورت گرفته است.

۱۱- در جهان هزینه و خسارات هر سرقت اطلاعاتی به‌صورت متوسط ۴/ ۶ درصد گزارش و اعلام شده است.

۱۲- علت رخ دادن ۴۲ درصد از سرقت‌های اطلاعاتی در جهان، نفوذ هکرها و مجرمان سایبری است. این در حالی است که ۲۹ درصد از سرقت‌های اطلاعاتی به‌خاطر ضعف امنیتی و قطعی سیستم و سرورهای شرکت‌های مختلف رخ می‌دهد.