در بخش پردازنده می‌توانید کانفیگ‌های متنوعی از Pentium Gold G۵۴۰۰ تا Core i۷-۸۷۰۰ را انتخاب کنید تا قدرت پردازشی مورد نیاز در سازمان شما را ارائه دهند. یک ترابایت هارد دیسک و کانفیگ‌های متنوع SSD از ۱۲۸ تا ۵۱۲ گیگابایت که توسط شرکت بهین تکنولوژی و با بهره‌گیری از بهترین قطعات موجود در بازار روی آل این وان UA-۲۲۵ نصب شده‌اند، نیاز کاربران را در سطوح مختلف بدون پرداخت هزینه اضافی برطرف می‌سازد. بسیاری از آل این وان‌های موجود در بازار، ویژگی شخصی‌سازی را در ابعاد وسیع در دسترس کاربران قرار نمی‌دهند، اما در محصول زیبای یونیوو قابلیت تغییر و ارتقا در بسیاری از بخش‌های داخلی آل این وان وجود دارد.

امکانات ارتباطی در بخش شبکه یکی از مهم ترین نیاز‌های کاربران سازمانی و اداری به شمار می‌رود و آل این وان یونیوو UA-۲۲۵ با ارائه شبکه سیمی گیگابیتی، شبکه بی‌سیم استاندارد ۸۰۲.۱۱n و بلوتوث نسخه ۴ امکانات متنوع ارتباطی را فراهم می‌سازد. به کارگیری وب‌کم به‌صورت POP Up یک ویژگی منحصربه‌فرد و جذاب در میان آل این وان‌های موجود در بازار به شمار می‌رود.

با وجود پایه زیبا و شکیل در آل این وان یونیوو UA-۲۲۵، اما قابلیت جداسازی آن و نصب دستگاه با استفاده از پایه‌های استاندارد VESA روی دیوار نیز وجود دارد. از سایر امکانات این محصول می‌توان به پورت‌های USB ۳.۱، USB ۲.۰، پورت COM، پورت HDMI، دو عدد بلندگوی استریو با توان مجموع ۴ وات و جک‌های صوتی اشاره کرد. آل این وان یونیوو به همراه ماوس و صفحه کلید سیمی همرنگ بدنه در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.