جزئیات تازه از گوشی تاشوی ریزر

اوان بلاس که از جمله کاربران مطرح در زمینه افشای اطلاعات محصولات هوشمند به‌شمار می‌رود، اخیرا ویدئویی را در فضای وب منتشر و ادعا کرده که این محصول، همان ریزر جدید موتورولاست. بر این اساس می‌توان گفت که این گوشی تاشوی جدید، شباهت زیادی به نسخه قبلی خود دارد.

بلاس همچنین چندی پیش، تصاویری را به همراه لوگویی منتشر کرد که نشان می‌داد این گوشی جدید با نام ریزر ۵جی-(Razr ۵G) - روانه بازار خواهد شد. البته پیش از وی نیز، برخی از منابع خبری به انتخاب این نام برای ریزر جدید موتورولا اشاره کرده بودند. طبق آنچه تاکنون درخصوص این محصول فاش شده، می‌توان گفت که این گوشی از همان مکانیزم لولایی که در مدل قبلی ریزر به‌کار رفته، بهره می‌برد اما حاشیه‌های کناری نمایشگر نیز به نسبت قبل، کمتر شده‌اند. از طرفی دیگر، حسگر اثر انگشت از روی بدنه برداشته شده تا نمایی یکدست و یکنواخت را برای گوشی به‌ارمغان آورد. درخصوص اندازه نمایشگر نیز باید گفت که با استناد به شنیده‌های اخیر،

Razr ۵G به صفحه نمایشی بین ۲/ ۶ تا ۷/ ۶ اینچی مجهز خواهد بود تا بتواند با گوشی تاشوی گلکسی‌زد فلیپ سامسونگ در این زمینه رقابت کند. یکی دیگر از موارد قابل ذکر، برآمدگی دوربین ریزر جدید است که طبق تصاویری که تاکنون منتشر شده، بیرون‌زدگی آن به‌ویژه اگر از زاویه کناری به گوشی نگاه شود، مشهود است. درخصوص مشخصات فنی مورد انتظار برای این گوشی نیز می‌توان به مواردی همچون پردازنده اسنپدراگون ۷۶۵، رم ۸ گیگابایتی، حافظه ۲۵۶ گیگابایتی، دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و باتری ۲۸۴۵ میلی‌آمپری اشاره کرد. موتورولا احتمالا از این گوشی در اواخر سال‌جاری میلادی رونمایی خواهد کرد. البته برخی از منابع خبری نیز نهم سپتامبر را زمان معرفی این گوشی پیش‌بینی کرده‌اند که باید منتظر ماند و دید که این شایعه با واقعیت تبدیل خواهد شد یا خیر.