استارت‎آپ نخست خدمات پزشکی در منزل است که محصول آن ارائه خدمات پرستاری و پزشکی در منزل بوده و سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ ۷۰۰ میلیون تومان برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است. تاکنون با استفاده از این پلت‌فرم همکاری با ۲۰ موسسه شروع شده و درحال‌حاضر ۲۰ موسسه همکار داشته و ۲۳۰ میلیون تومان درآمد از طریق عقد ۲۴۱ قرارداد با مشتری با فروش ۲/ ۳ میلیارد تومانی در کمتر از ۱۹ ماه کسب شده است.

استارت‌آپ دیگر پلت‌فرم آموزش در زمینه آموزش بیمار، ارتباط با پزشک، پیگیری و درمان(بهزی) بوده و ماموریت اصلی این پلت‌فرم پایش بیماران است و تاکنون ۱۵هزار نفر این اپلیکیشن را نصب کرده‌اند و به ۲۵۰۰ بیمار آموزش داده شده است. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ ۲ میلیارد تومان برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است. 

عینک مجازی برای درمان تنبلی چشم، استارت‎آپی بود که با طراحی عینک‌های واقعیت مجازی، بازی و اپلیکیشن‌های این عینک، درمانی برای این عارضه است. در استفاده از این عینک‌ها، نیازی به پد نیست و کودک با عینک مجازی در خانه بنا به تشخیص پزشک می‌تواند در راستای رفع بیماری اقدام کنند. 

در واقع این عینک مجازی یک کلینیک واقعیت مجازی است که بیماری تنبلی چشم کودک را با بازی و انیمیشن درمان می‌کند. 

در کنار طراحی بازی‌ها و انیمیشن‌های این عینک مجازی، از هوش مصنوعی برای تحلیل داده‌های روند درمانی کودک استفاده می‌شود. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ یک میلیارد تومان برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است.

استارت‌آپ دیگر، پردازش سیگنال صدا در حوزه تشخیص بیماری است که در تست‌های آزمایشگاهی به صحت نتایج تا ۹۷ درصد دست یافتیم و پیش‌بینی می‌کنیم که در واقعیت تا ۹۰درصد تشخیص‌ها توسط این دستگاه درست باشد. به گفته موسسان این استارت‌آپ برآورد شده که ۳میلیارد در دو سال نیاز به سرمایه‌گذاری بوده و در ۲۷ ماه می‌تواند ۴ میلیارد تومان درآمد داشته باشد.

یکی دیگر از استارت‌آپ‌های متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه سلامت دیجیتال ارائه خدمات نوبت‌دهی و ارائه خدمات پزشکی آنلاین بوده که سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ 3/ 2 میلیارد تومان برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است. این استارت‌آپ درحال‌حاضر با ۱۴ بیمارستان استان کردستان و بیش از ۳۰۰ مطب و مراکز پزشکی خصوصی در این استان قرارداد منعقد و رتبه نخست کارآفرین برتر در سال ۹۵ را کسب کرده است. در نهایت استارت‌آپ ارائه‌دهنده سامانه یکپارچه مراقبت از راه دور در این رویداد معرفی شد که یک سامانه یکپارچه مراقبت از راه دور به همراه مشاوره و پرونده پزشکی است. 

این سامانه خدماتی از قبیل مشاوره آنلاین، رژیم غذایی و آموزش مجازی ارائه می‌دهد، این سامانه رابط بین پنل پزشک و درمانگر است.