آمارها نشان می‌دهند که در این مدت، سامسونگ و هوآوی از سردمداران فروش در بازار موبایل بوده‌اند و هر یک توانستند به‌طور جداگانه ۲۰ درصد از مجموع میزان فروش را به خود اختصاص دهند. اپل نیز با تصاحب سهم ۵/ ۱۳ درصدی، در جایگاه سوم قرار گرفته است. در این بازه زمانی، سامسونگ حدود ۷/ ۵۴ میلیون دستگاه را عرضه کرد که در مقایسه با عرضه ۱/ ۷۵ میلیون دستگاه گوشی این شرکت در سه ماهه دوم ۲۰۱۹ و ۶۰ میلیون دستگاه در سه ماهه نخست ۲۰۲۰، کاهشی محسوس را نشان می‌دهد.

هوآوی در این مدت، 1/ 54 میلیون دستگاه گوشی عرضه کرد که البته در مقایسه با سامسونگ، افت فروش کمتری را تجربه کرد، چراکه این شرکت در سه ماهه دوم 2019، حدود 58 میلیون گوشی را به فروش رسانده بود.

اپل نیز که با فروش 3/ 38 میلیون دستگاه گوشی جایگاه سوم را به خود اختصاص داده، کمترین اختلاف فروش را داشته به‌طوری که میزان فروش این شرکت در سه ماهه دوم 2019، برابر با 5/ 38 میلیون دستگاه بود. درخصوص عملکرد سایر شرکت‌ها و رده‌های بعدی این رتبه‌بندی نیز باید گفت که بعد از این سه شرکت، تولیدکنندگانی همچون شیائومی ‌با سهم 2/ 10 درصد و اوپو با سهم 6/ 8 درصد جای گرفته‌اند. اطلاعات مرکز Omdia نشان می‌دهد که گوشی آیفون 11، با ثبت فروش 7/ 37 میلیون دستگاه، بیشترین میزان فروش را در نیمه نخست سال 2020 داشته و پس از آن، گوشی سامسونگ گلکسی A51 با فروش 4/ 11 میلیون دستگاهی قرار دارد. شیائومی‌ ردمی‌نوت 8 و نوت 8 پرو نیز به ترتیب با فروش 11 و 2/ 10 میلیون دستگاهی خود، رده‌های سوم و چهارم را از آن خود کردند. آیفون SE مدل 2020 نیز فروش 7/ 8 میلیون دستگاهی را به خود اختصاص داد. به دنبال آن، آیفون R10 و آیفون 11 پرو مکس را می‌بینیم که به ترتیب فروش 8 و 7/ 7 میلیون دستگاهی را از آن خود کردند.