انتشار اطلاعاتی جدید از هدفون ایرپاد استودیو اپل

اپل همواره در نسخه‌های بتای پلت‌فرم خود، ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدیدی را برای تست و ارزیابی عرضه می‌کند که در برخی مواقع، با بررسی موشکافانه این نسخه‌های آزمایشی ios، می‌توان به اطلاعات زیادی دست یافت.

بر اساس آیکون جدیدی به شکل هدفون روی گوشی که در به‌روزرسانی جدید اضافه شده است می‌توان به طراحی نهایی ایرپاد استودیو پی برد. این تصویر با آنچه پیش‌تر در گزارش بلومبرگ از طراحی ایرپاد استودیو به آن اشاره شد، همخوانی دارد. این وب‌سایت معتبر در ماه آوریل امسال با انتشار گزارشی مدعی شد که ایرپاد استودیو از گوشی‌هایی با طراحی بیضی‌شکل بهره می‌برد که از طریق بازوهایی فلزی و نازک به یکدیگر متصل شده‌اند.

یک منبع خبری دیگر در گزارش خود آورد که ایرپاد استودیو به همان قابلیت تشخیص گوشی که در ایرپاد استفاده شده، بهره خواهد برد و این یعنی، به محض درآوردن هدفون از گوش، موزیک درحال پخش متوقف خواهد شد. همچنین در افشاگری اخیر، اطلاعاتی درخصوص قابلیت Find My در‌ios  ۱۴/ ۳ ارائه شده که نشان می‌دهد رونمایی از اپل ایرتگ نزدیک است. برای هدفون ایرپاد استودیو قیمت ۳۴۹ دلار پیش‌بینی شده و اگر بخواهیم به شنیده‌ها اطمینان کنیم می‌توان انتظار داشت که در اواخر سال ۲۰۲۰ میلادی شاهد معرفی و ورود این هدفون به بازار باشیم.