افزایش تمایل خریداران به پرداخت هوشمند و غیرنقدی

این تحقیق که توسط سامسونگ منتشر شده، حاکی از آن است که همه‌گیری کرونا موجب رشد محسوسی در تمایل افراد به پرداخت‌های بدون‌تماس یا همان آنلاین شده است. سامسونگ در این‌باره نوشت که ۴۶ درصد از مردم بریتانیا از گوشی‌های هوشمند یا دیگر دستگاه‌های پوشیدنی برای پرداخت هزینه‌های خرید خود استفاده می‌کنند. این شرکت مدعی شد که این روند احتمالا ادامه‌دار خواهد بود و مردم دیگر تمایلی به حمل پول نقد نخواهند داشت. تگ دوسانژ، از مدیران ارشد سامسونگ در این‌خصوص می‌گوید: بی‌تردید، از زمان شروع همه‌گیری، راهنماها و دستورالعمل‌های مربوط به بهداشت و سلامتی عمومی‌تاثیر بسیار زیادی بر رفتار خریداران و ترغیب آنها به کنار‌گذاشتن پول نقد داشته است.»

دوسانژ در ادامه عنوان کرد: اگرچه همه‌گیری موجب تسریع در این فرآیند شده، اما شواهد نشان می‌دهد که حرکت خریداران به استفاده نکردن از پول نقد و انجام معاملات به‌صورت آنلاین از مدت‌ها پیشتر از شیوع ویروس‌کرونا شروع شده بود.

این مدیر ارشد سامسونگ در این‌باره گفت: میزان فروش محصولات پوشیدنی هوشمند طی سال‌های اخیر رشد محسوسی داشته و پیش‌بینی ما این است که این روند می‌تواند منجر به استفاده بیشتری از این دستگاه‌ها برای پرداخت‌‌ شود.