خانواده گلکسی اس۲۱: به جرات می‌توان گفت که بزرگ‌ترین اتفاق در این نمایشگاه، معرفی اعضای جدید کهکشانی‌های سامسونگ خواهد بود. این شرکت کره‌ای قصد دارد از دو سری پرچمداران گلکسی اس۲۱ خود رونمایی کند. رویدادی تحت عنوان Unpacked که در تاریخ ۱۴ ژانویه برگزار خواهد شد. تاکنون اطلاعات یا بهتر بگوییم شایعات زیادی درخصوص سری گلکسی‌ ای۲۱ منتشر شده و باید منتظر ماند و دید که در این رویداد، چه میزان از این شایعات به واقعیت تبدیل خواهند شد. طبق معمول، سامسونگ عرضه گوشی‌های گلکسی اس۲۱ را در ماه فوریه آغاز خواهد کرد.

مدل‌های جدید تاشو: به‌نظر CES امسال، زمان و مکان خوبی برای معرفی محصولات مجهز به نمایشگرهای تاشو خواهد بود. از گوشی‌های تاشو گرفته تا تبلت و لپ‌تاپ تاشو که این روزها طرفدارانشان روزبه‌روز درحال افزایش است. هم‌اکنون شرکت‌هایی همچون سامسونگ، موتورولا و هوآوی جزو پیشگامان این عرصه هستند و قطعا با دستی پُر روی صحنه خواهند آمد. هم‌اکنون توسعه فناوری نمایشگرهای تاشوی OLED به حد قابل‌قبولی رسیده و به‌نظر می‌رسد که دیگر شرکت‌های علاقه‌مند برای ورود به این حوزه می‌توانند این نمایشگرها را از تولیدکنندگانی همچون ال‌جی، سامسونگ و تی‌سی‌ال خریداری و در دل محصولات خود تعبیه کنند.

محصولات پوشیدنی: نمایشگاه CES همواره محلی برای جولان تولیدکنندگان ساعت‌های هوشمند بوده است. اما امسال و با توجه به شرایط برگزاری مجازی این کنفرانس، مشخص نیست که آیا برندها تمایلی به رونمایی از آخرین دستاوردهای مهندسان خود دارند یا خیر. طرفداران نمایشگاه‌های CES به خوبی می‌دانند که شرکت فسیل -Fossil- همه ساله از چند مدل ساعت جدید رونمایی می‌کرد، اما امسال نام فسیل در فهرست رسمی CES ۲۰۲۱ مشاهده نمی‌شود. حال، نگاه کاربران به سایر شرکت‌ها دوخته شده و باید منتظر ماند و دید که چه اتفاقی رقم خواهد خورد.

ال‌جی: ال‌جی نیز در این رویداد مجازی حضور خواهد داشت. این شرکت همواره از این رویداد برای معرفی نسل جدید محصولات خود استفاده ‌می‌کند و امسال نیز شاهد رونمایی از نمایشگرها و تلویزیون‌های جدیدی از سوی این شرکت خواهیم بود. ال‌جی اعلام کرد که برای علاقه‌مندان برند خود در CES ۲۰۲۱ از محصولاتی همچون تلویزیون‌های NEXTGEN، NanoCell و OLED خود رونمایی خواهد کرد. همچنین بخشی از این مراسم به معرفی ایرباد TONE Free اختصاص خواهد داشت.

سونی: مراسم آنلاین سونی در ۱۱ ژانویه برگزار خواهد شد. این شرکت ژاپنی احتمالا از سری جدید تلویزیون‌های خود رونمایی خواهد کرد و اطلاعاتی را درخصوص کنسول پلی‌استیشن ۵ ارائه خواهد داد. برخی از منابع خبری نیز از رونمایی چندین محصول صوتی جدید سونی در این رویداد خبر داده‌اند که از جمله آنها ‌می‌توان به ایرباد سونی WF-۱۰۰۰XM۴ اشاره کرد.

پاناسونیک: تلویزیون‌های پاناسونیک همواره بخشی جدایی‌ناپذیر از رویداد CES در هر سال بوده و امسال نیز این شرکت با دستی پُر به این گردهمایی مجازی خواهد آمد. در CES ۲۰۲۱ نیز انتظار می‌رود که تلویزیون‌های جدید این شرکت با طراحی، کیفیت و ویژگی‌های ارتقایافته همانند نسل جدید درگاه HDMI برای گیمرها معرفی و وارد بازار شوند.

هارمن کاردن: هارمن قصد دارد با کنفرانسی تحت عنوان «HARMAN ExPLORE» از طرفداران خود میزبانی کند. در این رویداد مجازی با محصولات جدید‌ هارمن که شامل هدفون‌ها، اسپیکرها و دیگر سخت‌افزارهای صوتی ‌این شرکت می‌شوند، آشنا خواهیم شد.