قابلیت شارژ سریع ۲۵ واتی در آی‌فون۱۳ ارائه می‌شود

به گزارش گیزموچاینا، طی چند سال اخیر موبایل‌های پرچمدار اندروید با تمرکز روی فناوری شارژ سریع توسعه یافته‌اند. از سوی دیگر این فناوری طی سال‌های اخیر چنان پیشرفتی داشته است که حتی بسیاری از برندها تصمیم دارند قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰۰ واتی را در موبایل‌های رده بالای خود ارائه کنند.

اکنون به نظر می‌رسد اپل نیز تصمیم دارد تا سرعت شارژ آی‌فون‌های جدید خود را افزایش دهد. طبق گزارش نشریه MyDrivers احتمالا سری آی‌فون ۱۳ از فناوری شارژ سریع ۲۵واتی بهره می‌برد. قابلیت شارژ سریع ۲۵واتی در مقایسه با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵واتی برخی موبایل‌های اندروید، چندان نوآورانه به نظر نمی‌رسد؛ اما بسیار بهتر از شارژ ۲۰واتی است که در سری فعلی آی‌فون۱۲ وجود دارد.

اگر گزارش‌ها درباره سری جدید موبایل اپل صحت داشته باشد، احتمالا سری آی‌فون۱۳ مجهز به پردازشگر جدید این شرکت یعنی A۱۵ Bionic با طراحی ۶هسته‌ای خواهد بود. همچنین پیش‌بینی می‌شود این‌بار آی‌فونی با حافظه ذخیره یک ترابایت نیز ارائه شود که دو برابر فضای حافظه آی‌فون‌های رده بالای فعلی است. در کنار این موارد، پیش‌بینی می‌شود سری آی‌فون ۱۳ ویژگی‌های پیشرفته زیادی داشته باشد؛ مانند دوربین‌های ارتقایافته و بریدگی کوچک‌تر روی نمایشگر.