موبایل جدید شیائومی‌ معرفی شد

شیائومی‌ ۱۱تی پرو از دوربینی سه‌گانه‌ بهره می‌برد. در این چیدمان، از یک سنسور ۱۰۸مگاپیکسلی به‌عنوان سنسور اصلی، یک سنسور ۵ مگاپیکسلی تله‌فوتو و یک سنسور ۸مگاپیکسلی اولتراواید استفاده شده است. در قسمت جلویی و برای دوست‌داران عکس‌های سلفی نیز یک سنسور ۱۶‌مگاپیکسلی تعبیه شده است. به‌جرات می‌توان گفت که مهم‌ترین قابلیت این گوشی، باتری و فناوری شارژ آن است که به‌گفته شیائومی، از یک باتری ۵‌هزار میلی‌آمپری با قابلیت شارژ سریع ۱۲۰ واتی بهره می‌برد. شیائومی‌ اعلام کرد که به‌لطف این فناوری، می‌توان در مدت زمان ۱۷ دقیقه، شارژ گوشی را از صفر به‌۱۰۰‌درصد برساند. این گوشی همچنین از اسپیکرهای استریو با تنظیم Harman-Kardon و حسگر اثر انگشت بهره می‌برد و به‌گفته شیائومی‌ در سه رنگ سفید، خاکستری و آبی‌عرضه خواهد شد.

شیائومی‌ همچنین از یک گوشی ارزان‌تر به‌نام ۱۱تی نیز پرده برداشت که اغلب مشخصات این دو مشابه است، اما در برخی موارد با هم متفاوتند که از جمله آنها می‌توان به‌شارژ سریع ۶۷ واتی و چیپ مدیاتک Dimensity ۱۲۰۰ Ultra اشاره کرد.

و بالاخره مدل سوم یعنی شیائومی ۱۱ لایت ۵GNE نام دارد که از پردازنده اسنپدراگون ۷۷۸، دوربین ۶۴‌مگاپیکسلی و باتری ۴۲۵۰ میلی‌آمپری برخوردار است. قیمت پایه مدل شیائومی‌ ۱۱تی پرو برابر با ۷۶۷ دلار تعیین شده و مدل‌های ۱۱تی و ۱۱ لایت ۵G NE به‌ترتیب با ۵۹۰ و ۴۳۶ دلار به‌فروش خواهند رسید.