البته سونی در کنار این محصول، از یک هدفون وایرلس جدید به‌نام  WH-XB۹۱۰N نیز پرده برداشت که از فناوری حذف نویز بهره می‌برد و قرار است با قیمت ۲۵۰ دلار وارد بازار شود. به‌گفته سونی، فروش هر دو مدل آغاز شده و کاربران می‌توانند از طریق وب‌سایت سونی، آمازون و بست‌بای نسبت به خرید آنها اقدام کنند.

درباره ایرباد ارزان‌قیمت سونی یعنی WF-C۵۰۰ باید گفت که خبری از قابلیت‌های پیشرفته‌ای همچون حذف نویز، حالت شفافیت، شارژ وایرلس و برخورداری از گوگل اسیستنت و الکسا در این محصول نیست اما از اپلیکیشن Headphones سونی پشتیبانی می‌کند و از قابلیت موتور ارتقای صوتی دیجیتال (DSEE) سونی بهره می‌برد.

خوشبختانه مهندسان سونی در طراحی این محصول، بسیار هوشمندانه عمل کردند و برخلاف اکثر مدل‌های ارزان‌قیمت، WF-C۵۰۰  با ابعادی کوچک و به‌اصطلاح جمع‌وجور طراحی شده و راحت‌تر در گوش‌ اندازه می‌شود.

باتری این ایرباد نیز قادر است با یک‌بار شارژ، تا ۱۰ساعت دوام بیاورد که در نوع خود قابل‌توجه است. البته این مدت زمان در حین استفاه از کیس شارژ، به ۲۰ ساعت افزایش خواهد یافت. این ایرباد از استاندارد IPX۴ نیز بهره می‌برد که از مقاومت آن در برابر نفوذ آب حکایت دارد. چند دکمه فیزیکی نیز روی بدنه ایرباد طراحی شده که امکان کنترل صدا، پخش یا توقف موزیک، انتخاب موزیک بعدی و دسترسی به تماس صوتی را برای کاربر فراهم می‌کند. عملکرد این دکمه‌ها ثابت هستند و از طریق اپلیکیشن سونی قابل شخصی‌سازی نیستند.

از دیگر قابلیت‌های این ایرباد می‌توان به استفاده از ایربادها به‌صورت تکی و راه‌اندازی سریع برای کاربران ‌اندروید به لطف فناوری Fast Pair گوگل اشاره کرد. به‌گفته سونی WF-C۵۰۰ در رنگ‌های مشکی، سفید، سبز و نارنجی عرضه خواهد شد.