همچنین اکانت‌‌‌هایی نیز با نام کاربری ران واتکینز نظریه‌‌پرداز توطئه و جک دورسی مدیرعامل توییتر نیز ایجاد شد. پس از هک TRUTH Social، هکرها تصویری از یک خوک در حال مدفوع را در حساب کاربری با نام @donaldjtrump  منتشر کردند. اسکرین‌‌شات این پست به‌سرعت در میان کاربران توییتر پخش شد. هکرها در گفت‌‌وگو با نشریه The Times اعلام کردند که این هک بخشی از «جنگ آنلاین آنها علیه نفرت» محسوب می‌شود.

ترامپ نیز روز چهارشنبه اعلام کرد که شبکه اجتماعی TRUTH Social را از طریق شرکت جدیدش تحت‌عنوان «گروه فناوری و رسانه ترامپ»  -TMTG- برای مقابله علیه استبداد شرکت‌های بزرگ فناوری راه‌‌اندازی کرده است. این شرکت نیز در همان روز اعلام کرد که از‌ ماه نوامبر، برخی از افراد دعوت‌‌شده قادر به استفاده از این اپلیکیشن خواهند بود.

عرضه عمومیTRUTH Social نیز در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۲ اتفاق خواهد افتاد. در حال‌حاضر، این اپلیکیشن در اپ‌استور موجود است و افراد می‌توانند به لیست انتظار استفاده از این اپلیکیشن اضافه شوند.

همین مساله کافی بود تا هکرهای Anonymous به نسخه پیش از عرضه رسمی‌‌این اپلیکیشن دسترسی پیدا کنند. طبق گزارش‌‌ها، هکرها ظرف دو ساعت پس از راه‌‌اندازی سایت، به آن نفوذ کردند. آبری کاتل، از هکرهای گروه Anonymous عنوان کرد «ما با ترول ترامپ، اوقات بسیار خوش و سرگرم‎‌‌کننده‌‌ای داشتیم.» وی در ادامه افزود که هکرها پس از دسترسی به این اپلیکیشن، پست‌‌‌هایی را از اکانت‌‌های جعلی برخی شخصیت‌ها از جمله ترامپ و مایک‌پنس معاون وی منتشر کردند. گفته می‌شود که تنها چند ساعت پس از بازشدن وب‌‌سایت، توسعه‌‌دهندگان اپلیکیشن TRUTH Social امکان ایجاد اکانت‌‌های جدید را مسدود کرده و به فعالیت نسخه آزمایشی وب‌‌سایت پایان دادند.