احتمال عرضه آی‌فون SE پلاس در سال ۲۰۲۲

 محصولی که گفته می‌شود آخرین آی‌فون مجهز به نمایشگر LCD خواهد بود، چرا‌که تمامی مدل‌‌های جدید از نمایشگر OLED بهره می‌‌برند. برای این گوشی مشخصاتی همچون نمایشگر ۷/ ۴اینچی همانند آی‌فون‌۸ پیش‌‌بینی شده است، اما به‌رغم برخورداری از پسوند پلاس، تغییری در ‌اندازه نمایشگر این گوشی نسبت به نسل دوم آی‌فون SE نمی‌‌بینیم و این موضوع کمی‌‌عجیب به‌نظر می‌رسد.

این منبع خبری ادامه داد که مدل بزرگ‌تر آی‌فون SE که به نمایشگر ۱/ ۶اینچی و دکمه تاچ‌آیدی‌هوم مجهز خواهد بود، با نام آی‌فون SE۳ و در سال۲۰۲۴ وارد بازار می‌شود. انتظار می‌رود که آی‌فون SE پلاس به پردازنده A۱۵ Bionic مجهز و در سه ماهه سوم سال آینده میلادی رونمایی شود. همچنین برای این محصول، نمایشگر LCD پیش‌‌بینی و عنوان شده که احتمالا اپل از نرخ رفرش ۱۲۰‌هرتزی در این گوشی استفاده نخواهد کرد.

پیشتر در خبرها آماده بود که آی‌فون SE۳ از لحاظ طراحی به آی‌فون‌۱۰آر شبیه خواهد بود. از آنجاکه طبق این گزارش، سال ۲۰۲۴ به‌عنوان زمان ورود آی‌فون SE۳ به بازار پیش‌‌بینی شده، احتمال تحقق این شایعه و مجهز بودن این گوشی به طراحی شبیه به آی‌فون‌۱۰آر و استفاده از دکمه هوم‌تاچ‌آیدی بالاست. از طرفی دیگر، این احتمال نیز وجود دارد که اپل بخواهد در آی‌فون‌های پرچمدار سال ۲۰۲۳ از دکمه‌های تاچ‌آیدی مجهز در دکمه پاور استفاده کند.