پژوهشPew Research Center بیانگر این نکته است که ۹۰درصد کسب‌‌وکارها در حال حاضر حداقل عضو دو شبکه اجتماعی هستند. حضور کسب‌‌وکارها در شبکه‌های اجتماعی موجب افزایش تعامل با افرادی می‌شود که اینستاگرام، لینکدین و … در زندگی‌‌شان نقش پر‌رنگی ایفا می‌کند. نتیجه تعامل بیشتر با کاربران پلتفرم‌‌های مذکور، افزایش آگاهی از برند و تاثیر در تصمیم خرید آنان است.

اینستاگرام یکی از محبوب‌‌ترین شبکه‌های اجتماعی در سراسر جهان به ویژه در ایران است. با بیش از ۴۰ میلیون کاربر ایرانی اینستاگرام، چشم‌‌پوشی از فرصت رایگان حضور در این شبکه برای کسب درآمد از هر نوع فعالیت و کسب و کار، صحیح به نظر نمی‌‌رسد.

با توجه به تاثیرگذاری چشمگیر اینستاگرام بر تمامی حوزه‌های زندگی جامعه ایرانی، کسب و کارها با اهداف مختلف (فروش مستقیم، برندسازی و...) پا در عرصه تبلیغات اینستاگرامی می‌‌گذارند.

از طرفی لینکدین نیز بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی متخصصان و کسب‌‌وکارها در دنیاست که نه‌‌ تنها با استفاده از آن می‌توانید کسب‌‌وکار خود را گسترش دهید، بلکه امکان شبکه‌‌سازی قدرتمند، کاریابی، معرفی مشاغل، پیدا کردن نیروهای متخصص و تبلیغات در آن وجود دارد.

لینکدین تخصصی‌‌ترین شبکه اجتماعی دنیاست که برای معرفی کسب و کارها و ارتباط میان متخصصان و مدیران طراحی شده است. این شبکه اجتماعی در حال حاضر بیش از ۶۰۰ میلیون کاربر فعال دارد که ظرفیت و پتانسیل بالای آن را نشان می‌دهد.

این شبکه اجتماعی یکی از بهترین بسترهای بازاریابی B۲B در دنیاست که کمک می‌کند بتوانیم محصولات و خدمات‌‌مان را به مدیران ارشد کسب و کارهای مختلف معرفی کنیم.

اگر شما هم تصمیم گرفته‌‌اید از این فرصت استثنایی استفاده کنید و یک کسب و کار مجازی در اینستاگرام و لینکدین برای خود راه‌اندازی کنید یا فعالیت خود را گسترش دهید در وبینار آموزشی «چگونه در اینستاگرام و لینکدین حضوری موفق داشته باشیم؟» با برگزاری روزنامه «دنیای ‌‌اقتصاد» در تاریخ یکشنبه ۴ اردیبهشت ماه و با تدریس بهداد بلوری، مشاور و منتور کسب‌‌و‌‌کارهای اینترنتی شرکت کنید.

این وبینار، همراه با پرسش و پاسخ خواهد بود. متقاضیان ثبت‌‌نام در این دوره می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت Lms.den.ir مراجعه یا با تلفن‌‌های ۴۲۷۱۰۱۷۵ یا ۴۲۷۱۰۱۷۸ تماس بگیرند.