توییتر قبل از این جلسه گفته بود که به سوالات مربوط به خرید این شرکت توسط ایلان ماسک پاسخی نخواهد داد. با این حال، سهامداران سعی کردند تا مدیران توییتر را وادار کنند به سوالاتی پیرامون این خرید و رسیدگی به مسائلی که بعد از این خرید پیش می‌آید، پاسخ دهند.

یکی از سوالاتی که در این جلسه مطرح شد این بود که اگر کسی شرکت (توییتر) را بخرد و آن را خصوصی کند، چه اتفاقی برای سهامداران خواهد افتاد؟ سوالی که شان ادجت، مشاور عمومی‌ توییتر در پاسخ به آن گفت که ما در حال حاضر نمی‌توانیم به این سوالات پاسخ دهیم. سهامداران توییتر همچنین سوالاتی را در مورد آینده سیاست‌های تعدیل محتوا در این شبکه اجتماعی مطرح کردند. آگراوال در پاسخ به این سوال گفت که این شرکت همچنان روی خط‌مشی‌های فعلی خود و کاهش اتکا به گزارش‌های کاربران متمرکز است. اگرچه او به‌طور مستقیم به صحبت‌های ماسک که از کاهش این قوانین خبر داده بود، اشاره‌ای نکرد، اما گفت که «ساکت کردن دیدگاه‌های سیاسی مخالف تعهد ما به آزادی بیان است.»

این جلسه همچنین پایان حضور جک دورسی، یکی از بنیان‌گذاران توییتر در هیات‌مدیره این شرکت بود. وی در نوامبر گذشته از سمت مدیرعاملی توییتر کناره‌گیری کرد، اما تا این جلسه به عنوان یکی از اعضای هیات‌مدیره در این شرکت حضور داشت. ‌مانند آینده توییتر که چیزی درباره آن مشخص نیست، فعلا حرفی درباره فردی که قرار است جای دورسی را بگیرد نیز زده نشده است.