برگزاری یازدهمین همایش ملی بهره‌وری ایران

به گزارش روابط عمومی انجمن بهره‌وری ایران، سید حمید کلانتری با بیان این مطلب افزود: این همایش با موضوع «بهره‌وری، نوآوری، اقتصاد پیشرو» و با هدف «تبیین نقش نوآوری و بهره‌وری در تحول و توسعه اقتصادی و عبور از موانع و محدودیت‌های رشد و پویایی اقتصاد» در چهار محور «نوآوری و بهره‌وری»، «فرهنگ و بهره‌وری»، «بهره‌وری، اقتصاد و کسب‌وکار» و «بهره‌وری، دولت و نظام اداری» با حضور جمعی از صاحب‌نظران و استادان برجسته در حوزه‌های مدیریت، اقتصاد و بهره‌وری و مسوولان دولتی ۲۶ و ۲۷ مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری و بهره‌وری دو بال رشد اقتصادی هستند، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در جذب منابع با محدودیت‌های جدی مواجه هستیم، ارتقای بهره‌وری کشور قطعا موجب رشد و توسعه کشور و افزایش رفاه آحاد می‌شود.

مدیرعامل انجمن بهره‌وری ایران با استناد به آمارهای اعلام‌شده از سوی سازمان بهره‌وری آسیایی ادامه داد: بنا بر آمار، متاسفانه رشد بهره‌وری در دهه‌های اخیر در کشورمان مطلوب نبوده است. از همین رو ضرورت دارد مقوله مهم بهره‌وری در کشور مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: این انجمن تلاش دارد با برگزاری این همایش در کنار سایر فعالیت‌های خود، ضمن گسترش گفتمان و فرهنگ‌بهره‌وری در سطوح مختلف، نقش بهره‌وری و مولفه‌های مرتبط با آن از جمله نوآوری را در پیشبرد اقتصاد کشور تبیین کند.

به گفته کلانتری، ارتقای نظام اداری و بهبود فضای کسب‌وکار دو مساله جدی دیگر کشور در حوزه بهره‌وری است که در این همایش ملی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرند. وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام در یازدهمین همایش ملی بهره‌وری به سایت http: / / www.irpa.ir/ reg مراجعه کنند. این همایش که با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی به‌صورت مجازی برگزار می‌شود، از طریق لینک https: / / www.aparat.com/ irpa_ir/ live برای همه متخصصان و علاقه‌مندان بهره‌وری قابل مشاهده است.