تخمین زده می‌شود تا پایان این ماه ۱۴ میلیون و ۳۲۴ هزار مرد و زن در سطح اتحادیه اروپا بیکار باشند که از این تعداد، ۱۲ میلیون و ۷۹ هزار نفر ساکن کشورهای عضو منطقه یورو بوده‌اند. در مقایسه با ماه قبل، شمار افراد بیکار در اتحادیه اروپا ۳۰۶ هزار نفر و در سطح منطقه یورو ۲۲۵ هزار نفر کاهش یافته است.

همچنین تا پایان این ماه دو میلیون و ۸۱۵ هزار جوان زیر ۲۵ سال در اتحادیه اروپا بیکار بوده‌اند که از این میزان، دو میلیون و ۳۰۷ هزار نفر ساکن منطقه یورو بوده‌اند. در مقایسه با مدت مشابه ماه قبل، نرخ بیکاری جوانان در سطح اتحادیه اروپا ۱/ ۰ و در سطح منطقه یورو ۲/ ۰ درصد کاهش داشته است.  در بین کشورهای عضو، بالاترین نرخ بیکاری متعلق به اسپانیا با ۶/ ۱۴ درصد بوده است و پس از این کشور، یونان با ۳/ ۱۳ درصد و ایتالیا با ۲/ ۹ درصد قرار دارند. از سوی دیگر کمترین نرخ بیکاری در جمهوری چک با ۶/ ۲ درصد مشاهده شده است و پس از این کشور، هلند با ۱/ ۳ درصد و مالت با ۲/ ۳ درصد قرار دارند.

نرخ بیکاری طی این مدت در بلژیک ۳/ ۶ درصد، آلمان ۴/ ۳ درصد و فرانسه ۷/ ۷ درصد بوده است. در مقام مقایسه، نرخ بیکاری آمریکا طی همین مدت ۴۸/ ۴ درصد اندازه‌گیری شده است.